Piti osallistua yhteen joululahjarinki - systeemiin, vaan

jul

nyt mitä olen miettinyt lahjoja omallekin väelle, niin tuntuu, että ei ole mahiksia tuolle ulkopuoliselle lähettääkään yhtään mitään. Tai sitten se on jotain todella pientä ja vaivaista. Tyyliin paketti erikoiskahvia, glögitiivistettä ( ei perusglögiä sentään ) ja joku yrttikylpy jaloille. Kehtaako tuollaista lähettää vai antaako koko homman olla? Kun tuolla ihmisellä oli toiveena mm; uusien juttujen kokeileminen ja itsensä hemmotteleminen.

Kommentit (10)

Vierailija

No mutta "uusien juttujen kokeileminen" voi olla aika kaikenkattavaa -ja edullistakin. Onko hän esim koskaan tehnyt origameja, paperiliidokkeja, virkannut pipoa, tehnyt itse jalkahoitoa? Näihin kaikkiin löytyy tarvikkeita kaupasta n 5€:lla. Tietty nyt riippuu millainen suhde sulla on kyseiseen lahjansaajaan ja kokeeko hän itsensä loukatuksi jos ei saakaan kylpylälahjakorttia?

Vierailija

Kehtaa. Lahjan ei tarvitse olla kallis ja kallista lahjaa olisikin itsekästä vaatia keneltäkään, varsinkaan jos lahjanantaja ei ole roope setä.

Vierailija

Lähettäisin nimenomaan jonkun yrttikylvyn jaloille tai muuta pientä höpsöttelyä, jota ei itse tule kaupassa huomanneeksi. En pistäisi rahoja postikuluihin, eli ostaisin pientä ja kevyttä. Muutamalla eurolla saa marketista kasvonaamiopussukoita, maustehyllystä pussi glögimaustetta ja vaikka pieni littana huulirasvarasia kaveriksi.

alkuperäinen

Nro.3, mutta tämä paketti on lähetettävä postin kautta.  Onneksi maanantaina on postarit vielä tasan vitosen - ei paha minusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nro.3, mutta tämä paketti on lähetettävä postin kautta.  Onneksi maanantaina on postarit vielä tasan vitosen - ei paha minusta.

3. täsmentää: Sori, piti kirjoittaa että "en tuhlaisi rahaa postikuluihin lähettämällä glögiä ja kahvia", vaan ostaisin pientä ja kevyttä, tavallisessa kuoressa kulkevaa. Tosin jos nyt saa vitosella lähettää, niin ei ehkä maailma siihen kaadu, mutta toisaalta jos postimaksut ovat 3 e, niin ne 2 e voi siirtää suoraan lahjaan. :)

Vierailija

Niin tosiaan, on olemassa ihan kivoja kasvonaamioita joita voi helposti lähettää kirjekuoressa. Itse tykkään ostaa niitä itsellenikin välillä.

alkuperäinen

Valitettavasti minustakaan tuo kasvonaamio ei kovin ihmeelliseltä jutulta kuulosta.

Mutta  pulassa alan todella tämän jutun kanssa olla.   Nolottaa lähettää jotain pientä, mutta kun on tässä omiakin muistettavia, niin voi mitään.   Taatusti tuo ihminen olisi jostain laadukkaista jutuista ilahtunut kovasti, mutta ei ole varaa moisiin tällä erää.  Yritin toki tämän jutun vielä perua, mutta se ei onnistu enää.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti minustakaan tuo kasvonaamio ei kovin ihmeelliseltä jutulta kuulosta.

Mutta  pulassa alan todella tämän jutun kanssa olla.   Nolottaa lähettää jotain pientä, mutta kun on tässä omiakin muistettavia, niin voi mitään.   Taatusti tuo ihminen olisi jostain laadukkaista jutuista ilahtunut kovasti, mutta ei ole varaa moisiin tällä erää.  Yritin toki tämän jutun vielä perua, mutta se ei onnistu enää.  

No älä lähetä kasvonaamiota, jos se ei ole kovin ihmeellinen. Itse ottaisin tuollaisen vinkin vastaan ja kävisin kaupassa vilkaisemassa mitä saman tyyppistä sieltä voisi löytyä.

http://www.johan.fi/product/568/postitettava-tuikkukortti-joulutahti

http://www.sinivalkoinenvalinta.fi/tuotteet/designheijastimet

Tai jotain muuta. Tai sitten et lähetä mitään, jos kerta ketuttaa noin paljon, mutta älä sitten kysele mitä kehtaa tai ei kehtaa lähettää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat