Oon niin happy =)=). Sain liput Adelen Tukholman konserttiin =)=)

Vierailija

Viesti onkin näköjään pakollinen. Pöh! Ei mulla muuta. t: Happy

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Adele on naisten musaa, sitä ei kannata soittaa tai lauleskella potentiaaliselle mieskumppanille.

Vähän sama asia jos mies rupeasi heavy metalia soittamaan naiselleen.

-Mies-

Vierailija

Hei -Mies-!

Adele on ainoa ihminen maailmassa, jonka konserttiin mun oma mies suostuu mun kanssani lähtemään. Ja on enemmän innoissani kuin minä, katselee jo lentopaikkoja ja hotellinkin oli varannut jo päiviä sitten. Päästään samalla vähän parisuhdelomalle ja panemaan kunnolla =).

t: ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä Adèle on ameeli se syö sinut navan kautta! Ameelit ovat todella vaarallisia adele on yksi pahimmista heti Jenni veen jälkeen.

Ameeba?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä maksoit lipuista? Mäkin yritin ostaa ennakkomyynnistä, mutta löysin vain 250euron lippuja??!!!

Kaksi lippua oli  yht 188,-. Olin eilen toistatuntia siellä myyntisivulla ennenkuin pääsin läpi eikä täten ihan parhaat paikat, mutta mitä katsottiin stadiumin paikkoja, niin ei ne huonotkaan ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti turvajärjestelyt pelittää.
Kieltämättä kävi mielessä, että nyt olis Pariisissakin turvallisempaa.

Vierailija

Tuskinpa heti uudestaan konserttiin yrittäisivät, ainakaan tuon kokoluokan keikalle,  isku esim Tavastian kokoiseen olisi helpompi, koska siellä ei pahemmin kasseja tutkita. Hartwallillakin oli muutama viikko sitten kovemmat tarkastukset ja poliisejakin oli sisällä ja useampi maija ulkona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti onkin näköjään pakollinen. Pöh! Ei mulla muuta. t: Happy

Et kai sä oo mun sukulainen pohjoisesta?

No e.

Kaks kertaa Lapissa käyny, ja ne riitti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat