Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kumi puhki

11.02.2006 |

Minulla on hobby hallista ostetut abc design vaunut ja tänään meni kumi puhki.Yritin paikata kumia mutta paikka ei pysy.Mitä teen seuraavaksi? Toivoisinkin että joku samojen vaunujen omistaja vastaisi.Voiko vaunujen pyörää edes paikata, noin yleensä vai hankitaanko aina varaosa? Jos olisi tullut tällainen mieleen olisin hankkinut kokokumiset renkaat sisältävät vaunut,kyllä harmittaa...kauppaan ei pääse eikä muuallekaan eikä uusia vaunuja ole varaa ostaa.Vaunut olleet käytössä vuoden.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä meni kanssa vaunuista kumi puhki (sisäkumi). Ostimme uudet sisäkumit Vantaa Tikkurilasta lastentarvikeliikkeestä (nimeä en muista). Uudet kumit maksoi jotain 15 euroa.

Kannattaa soitella lastentarvikeliikkeisiin ja kysyä varaosia.

Vierailija
2/8 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.Asun muuten tikkurilassa joten tiedän liikkeen.Oliko siis yksi sisuskumi 15 euroa vai ostitko enemmän.Vaikka sama se mulle mitä maksaa kun on pakko ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan sun paikkaustarvikkeissa kenties vikaa jossei paikka pitänyt?

Mulla oli ihan sellainen tavallinen polkupyörän kuminpaikkaussetti missä oli paikat, sellainen metallinen " rapsutin" jolla se sisäkumin pinta piti karhentaa jotta liima tarttui siihen... ja tietysti liima. Ihan hyvin on ilma pysynyt renkaassa paikkausoperaation jälkeen, ei ongelmia.

Vierailija
4/8 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä oliko paikka-aineet vanhoja vai mitä kun ei onnistunut.Olen kyllä paikannut pyörän kumeja monet kerrat niin että taidosta ei ole kyse. Aion vielä koettaa uusilla paikka-aineilla ennenkuin lähden ostamaan.Hermot vaan alkavat mennä.

Vierailija
5/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa jouduttu hankkimaan sisäkumi Brion rattaisiin. Hinta oli luokkaa 2 euroa. Ota vaikka se puhjennut kumi mukaan, niin löydätte myyjän avustuksella oikean koon.

Vierailija
6/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuomurattaat neidillä ja ilmakumeilla ja kun en osannut koskaan laittaa sopivasti ilmaa renkaisiin niin heti meni rikki ja sen sata kertaa,joten tuli aika kalliiksi ostella lastentarvike liikkeestä 8e/kpl niitä sisäkumeja kunnes kaveri sanoi että ostat marketista tavallisen pyörän sisäkumin ja hintaakin vain 1.95e/kpl.Siihen loppui ne ongelmat mutta en ollut edes ajatellut että nekin sinne sopii ja nyt hyvä kun ei tarvitse huoltsikalla käydä pumppaamassa ilmaa.Tosin meillä on nyt toiset kärryt joissa on ne kenno pyörät joita ei tarvitse koskaan pumpata,meidän perheen pelastus,tai minun kenties =)

Vierailija
7/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksissa vaunuissa on ollut ilmakumit ja loistavasti toimineet.

Yhteensä niitä on nyt käytetty melkein viisi vuotta ilman ongelmia, mitä muutaman kerran pumpattu.

Vierailija
8/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Matin " rattaista" on kumi puhjennut... ihan väkisin tuli otsikostasi tämä vanha lastenlaulu mieleen :D

Meilläkin ollut 2:t ilmakumirattaat, eikä ole koskaan kumit puhjenneet. Mutta ihan varmasti Biltema on edullisempi paikka hankkia sisäkumeja kuin mikään lastentarvikeliike. Paitsi, että Biltemasta lähtee mukaan niin paljon heräteostoksia, että rahaa voikin loppujen lopuksi kulua ostosreissuun suunniteltua enemmän.