Mistä niitä naisia löytää!?

Vierailija

Joo töissä on niitä paljonkin, mutta vanhoja ja varattuja ovat joten ei. Kaupassa ja kahvilassa käyn välillä, kirpputoreillakin joskus. Baarit ei kiinnosta, kun en juo. Sähköpostilla olen joskus naisten kanssa keskustellut, mutta ne aina loppuu ennenkuin edes tapaa. Eli nettikin poissuljettu. Pitääkö vaan olla yksin ja vetää käteen loppuelämänsä?

Kommentit (6)

Vierailija

Olet kuin minä ja se on aika huono homma. Baarista kai niitä naisia saisi jos malttaisi odottaa sopivaa humalatilaa, mutta sittenhän se on jo hyväksikäyttöä jos ei itse ole humalassa, tai näin asian itse ajattelen. Kaupoissa ei uskalla tehdä aloitteita, koska yleinen paikka ja nöyryytys maximus kun pakit napsahtaa, koska kaikki on järjissään ja kauppa on outo paikka naisten etsimiseen. Tuskin kukaan osaa suhtautua lähestymisiin missään murohyllyllä kun on etsimässä sopivia fitnessmuroja. Netissä samat kokemukset kujin AP:lla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Harrastusten kautta! Sieltä on mahdollisuus löytää samanhenkinen nainen, kun molemmat olette kiinnostuneita melonnasta tai italian kielestä tai elokuvista tai mistä nyt olettekin. Omassa tuttavapiirissä moni suhde on saanut alkunsa myös kaveripiirin kautta, siis joku kaveri tuntee jonkun jonka arvelisi sopivan juuri sinulle.

Viimeinen virkkeesi oli kyllä aika vastenmielinen. Siihenkö vain naista tarvitset, ettet joutuisi vetämään käteen? Eikö joku muovinukke olisi silloin helpompi ratkaisu?

Vierailija

Mitä tarkoittaa naisen löytäminen? Itse olen lähempänä neljääkymppiä eikä ole koskaan tarttunut naista hihaan yhtään mistään. Baareissa yms. on tullut käytyä ihan reippaasti, ja onhan siellä naisia, niin kuin missä tahansa muuallakin. So? Eivät ne tartu mukaan, ja sitä päivää ei tule että alkaisin jallittaa jotain naista tai tekemään sirkustemppuja. Eli summa summarum: naisia löytää kaikkialta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eipä siinä sitten muu auta, jos tarjonta ei kelpaa sulle

et kyllä muutenkaan vaikuta ihan jokanaisen unelmapakkaukselta

Niin, miehen pitää muistaa että ei saa koskaan sanoa suoraan sitä mitä ajattelee tai muuten on joku huono mies. Aloittajalle vinkiksi.

Eli valehtele, niinkuin pelimiehetkin tekee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat