Mitä joulukalenterin luukusta paljastui tänään? ¤<I:-)
Minulle tuli suklainen kello! -N30-
Kommentit (19)
Mulla on sellainen työkaverin askartelema "Christmas Hunks" -kalenteri, josta tuli tänään ilman paitaa ratsastava Putin tonttulakki päässä. Taattu naurukohtaus. Paras joulukalenteri evör :'D
Frosted caramel-tuoksuinen shimmervoidepullo
The Body Shopin kalenteri
Mansikka- tai vadelmajugurttitäytteinen suklaa (en saanut mausta kiinni, kumpi oli).
Vierailija kirjoitti:
Frosted caramel-tuoksuinen shimmervoidepullo
The Body Shopin kalenteri
Paljonko kalenterille tuli hintaa? Muistaakseni joku vuosi nuo kalenterit myytiin loppuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Mansikka- tai vadelmajugurttitäytteinen suklaa (en saanut mausta kiinni, kumpi oli).
kuulostaa niin herkulliselta! mä katselin kuola valuen jotain tuon tyyppistä kalenteria, oisko ollut my little pony...?
mä haaveilen sellaisesta olut-joulukalenterista, jollaisia voi tilata esim. Saksasta tai UK:sta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen työkaverin askartelema "Christmas Hunks" -kalenteri, josta tuli tänään ilman paitaa ratsastava Putin tonttulakki päässä. Taattu naurukohtaus. Paras joulukalenteri evör :'D
Mä haluan kuulla joka päivä sun kalenteriyllätyksen! Et viittis räppästä kuvaa niistä?
Glitterin kalenterista tuli hopeisen väriset pääsky-korvikset. Hello Kitty -kalenterista tuli joku ankea kuvio (kenkä tai juna), pettymys. Kinder-kalenterista tuli suklainen joulupukki, joka oli päivän paras. Vielä on teekalenteri avaamatta, säästän iltateelle.
Meillä on parisuhde kalenteri. Ensimmäisestä luukusta tuli kysymys että "mikä on seksikkäintä puolisossasi?"
Toi sitten jutusteltiin puolin ja toisin miehen kanssa läpi töiden jälkeen. :)
🎅