Stubb vastaa itse ministeriön viestinnästä, haukkui siis itseään... nolo

Vierailija

"Stubb johtaa itse mollaamaansa viestintää valtiovarainministeriössä"

http://yle.fi/uutiset/stubb_johtaa_itse_mollaamaansa_viestintaa_valtiova...

Kommentit (9)

Vierailija

Stubbin uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten. Ihmettelen vaan, kuinka näin korkeasti koulutettu ihminen voi olla noin helvetin tyhmä.

Tyyppi meni ja sössi täydellisesti oman poliittisen uransa. Kun kansan luottamus on mennyt, sitä on mahdotonta saada takaisin. Onneksi olkoon! Ei jatkoon...

Vierailija

Tämä menee hieman asian vierestä, mutta olen miettinyt sitä onko Stubb narsisti... Tiedän, että narsismi on muoti-ilmiö eikä oikeasti erityisen yleinen, mutta Stubbissa on kyllä siihen viittaavia piirteitä. Toisten syyttely, pakonomainen kiinnostus ulkonäköön, kaikkivoipaisuuskuvitelmat, häpeän puute.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä menee hieman asian vierestä, mutta olen miettinyt sitä onko Stubb narsisti... Tiedän, että narsismi on muoti-ilmiö eikä oikeasti erityisen yleinen, mutta Stubbissa on kyllä siihen viittaavia piirteitä. Toisten syyttely, pakonomainen kiinnostus ulkonäköön, kaikkivoipaisuuskuvitelmat, häpeän puute.

No minä olen jo pitkään pitänyt itsestään selvänä, että on se...

Vierailija

Stubbi on sekaisin kuin käkikello.  Aina hakemassa vikoja ja virheitä toisista, vaikka kannattaisi katsoa peiliin. Heikompaa ainesta.

Vierailija

Stubbin reaktiosta päätellen hänen mielestään eduskunnalle valehtelu ei ole isokaan asia. "Sori vaan" sanoi ja luulee, että asia on sillä kuitti. Stubbiahan on hänen koko ministeriuransa aikana sanottu, ettei hän ole kovin perehtynyt asioihin. Eikä vieläkään ole. Ei luulisi olevan vaikeaa perehtyä eri viranomaisten lausuntoihin siitä hankintarekisteriasiasta ja todeta, että 90 % on sitä VASTAAN. Ihmeen hanakasti se kyllä sitä hankintarekisteriä ajaakin, on varmaan omia intressejä ja ainakin tukijoiden ja kavereiden intressejä vaalittavana. Korruptiota?? Vähän liian avointa kavereiden (ja omien) etujen ajamista. Ei hyvä! Muistan edelleen sen, kun Stubb oli pääministerinä ollessaan nato-kokouksessa Skotlannissa ja tärkein asia sieltä twiitata oli golfkenttä. Siis ketkä meidän asioita oikeasti hoitaa? Olen oikeasti huolissani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mikä idiootti!!! Kuka tota äänesti?!?!?

No mut sillä on hyvät hampaat!

Niin hevosillakin on ja omaan pilttuuseen nekin paskoo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat