Avoin Amk. Milloin pitäisi edes jotain kuulua...?

Vierailija

Tammikuussa pitäisi alkaa, ei mitään kuulunut... :/ Tutkintoon johtaville kuitenkin valintakirjeet mennyt. onkohan mun koko ilmoittautuminen mennyt perille vai onko avoin amk opiskelija sellainen joka tulee vähän ns. "kakkosena" eikä esim kirjeet tule muiden kanssa samaan aikaan.

Tietoja kenelläkään?

Kommentit (3)

Vierailija

Etkö ole saanut mitään vahvistussähköpostia? Ootko kuitenkin ilmoittautunut ja maksanut? Silloinhan kaiken pitäisi olla ok. Vai pitääkö avoimen opintoihinkin muka jotenkin hakea? 

Kerro vähän lisää, käytännöt vaihtelee amkeittain ja aineittain. Siellä missä mä olen opiskellut ei tosiaan tullut avoimen opiskelijoille mitään kirjeitä, he vain ilmoittautuivat netissä ja ilmestyivät kurssille, that's it.

Vierailija

Ei siitä mitään kirjettä tule. Itse ilmoittauduin tammikuussa alkavalle kurssile ja lasku saapunee ennen sitä. Vahvistussähköposti saapui heti ilmoittautuessa automaattisesti.

Vierailija

Avoimesta ei tule mitään kirjeitä. Jos onnistut ilmoittautumaan kurssille ja maksamaan sen niin olet mukana.

Toinen on sitten esim. aallossa ja varmaan muuallakin alkavat "avoimen kautta opiskelijaksi" kokonaisuudet joista ilmeisesti tulee erikseen hyväksyntä jos niille pääsee. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat