Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhjä olo. Satutettu.

Suru

Piti olla kiva vkloppu. Nähdä ystäviä, yöpyä hotellissa. Syödä ravintolassa.
Tässä mä nyt istun jo, kolmatta tuntia ostettuani viimeisillä rahoilla lentolippu kotiin.
Mies huusi minulle, nimitteli, syytteli millon mistäki..sitten päätin etten ansaitse tämmöistä. Kyllä kaikille on se oma prinssi olemassa, se vain on niin.
Hän ei kyllä ole sitä minulle.
Näki että minuun sattuu, itketti ja itkettää edelleen kuinka rumasti joku läheinen voikaan sanoa. Ei hän kuitenkaan lopettanu, vasta kun taksiin hyppäsin niin huuteli perään.
Nyt on tyhjä olo, ihan rikki.

Kommentit (9)

Vierailija

Luultavasti ratkaisusi on oikea. Ei kenenkään tarvitse jäädä toisen ryöpytettäväksi.

Käyttäytikö mies useinkin noin?

Vierailija

Ala itse arvostaa itseäsi. Laita elämä kuntoon, urheile hyvää mieltä, syö terveellisesti ja järjestele vaatekaappikin. Näytä sille vanhalle prinssille mistä pesee ja linkoaa! Kun itse arvostat itseäsi ja hymyilet, niin sädehdit ihan vastustamattomasti. Uusi prinssi kesäksi, ehkäpä ;)

Vierailija

Oliko miehen "normaalia" käytöstä, vai mistä tuo kumpusi? Liikaa alkoholia? Yhtä kaikki, mikään ei oikeuta kohtelemaan toista kuin roskaa, joten oikean ratkaisun teit - ja jos käytös on miehelle tavanomaista, on todellakin aika nostaa kytkintä. Ei tuollaista tarvitse kumppanilta sietää, olipa mies taikka nainen.

Satutettu

Monta kertaa päivän aikana soittanu ja viestitelly. Agressiivisesti vielä.
"Eikö sulla ole mitään sanottavaa"
"Tämäkö oli sitten tässä"
Suorastaan loukkaavasti kyselee. Ahdistaa. Mutta parempi näin.
Ehkä huomenna on parempi päivä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat