Opiskeleville lapsille joululahjaksi?

Vierailija

Mitä sellaista voisi ostaa, josta oikeasti olisi pitkään iloa? Mietin survival-pakkausta arkitavaroista höystettynä jollain ylellisyysjutuilla.

Kommentit (12)

Vierailija

Kaasusumutin, puukko, pistooli, peitsi, henkivartija, tms.

Matujen raiskausaalto käynnissä, jotakin siihen liittyvää.

Ps Minusta matun, joka raiskaa suomalaisen, voisi ampua.

Lakiehdotukseni on siis tuo.

Vierailija

Oppikirjoja (on tosi kalliita), (iso) lahjakortti ruokakauppaan, joku vaatelahjakortti, bussi/juna matkakortti. Näitä olisin itse aikuisena opiskelijana halunnut joululahjaksi.

Vierailija

Me on annettu ihan rahaa. Itse tykkäisin laittaa suoraan tilille, mutta miehen mielestä kirjekuori täynnä kaksikymppisiä on aattona hauskempi. Joskus on annettu itse tehtyjä lahjakortteja, joissa luvataan ostaa keittiötarvikkeita, pyyhkeitä tai vaatteita eli lapsi hankkii itse mieleiset ja kertoo meille hinnan, jonka laitamme tilille. Näin on helpompi, sillä tavarat pitäisi raahata junassa opiskelupaikkakunnalle ja siellä on kuitenkin parempi valkikoima.

Vierailija

Rahaa kirjekuoressa. Turha krääsä pois. Rahoilla lahjansaaja voi sitten itse ostaa tarpeellisia juttuja.
Ruokakassi on myös hyvä lahja, jos tietää ruokamieltymykset.

Vierailija

Raha tai lahjakortti on hyvä. Itse kyllä tykkäsin myös saada pari mieleistä tavaralahjaa, tyyliin kirja, levy ja suklaata. Olisi ollut vähän tylsää vain avata kirjekuori, kun pienemmät sisarukset saivat vielä paljon tavaralahjoja.

Vierailija

Tytär haluaa rahaa koska sitä hänellä ei ole ja saa sitten itse ostaa/tehdä mitä haluaa.

Toki saa myös pari oikeaa lahjapakettiakin mutta ei mitään kallista.

Vierailija

Raha toimii aina. Mutta kannattaa tiedustella mitä haluaa. Esimerkiksi pari mukia tai kulhoa mieluista sarjaa on aina tervetulleita t. Vastavalmistunut 23v

Vierailija

Rahaa !!!
Itse sain aina kummitädiltä leffalippuja ja kävin sitten leffoissa mutta samalla mietin paljonko olisin saanut makaroneja tälläkin lipun hinnalla.
Lahjakortit sitovat tiettyyn liikkeeseen . Itse sain kerran lahjakortin hyvin kalliiseen kampaamoon, en olisi lahjakortilla saanut mitään.

Menin sitten liikkeen ulkopuolelle, minulla oli lappu kädessä jossa kerroin myynnissä lahjakortti arvo 50 e.
Huippuystävällinen nainen osti lahjakortin minulta 50 eurolla, kun kerroin tilanteen.

Inhoan !!! lahjakortteja

Kk sisällä töissä tuli esille tapaus. Lahjakortti oli mennyt vanhaksi 2 v sitten ja pomo ei voinut joustaa. Talo sai tosta vaan 650 euroa.

Älkää ostako lahjakortteja jos on pelko ne jää käyttämättä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat