Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko talohuoltoa pyytää laittamaan oveen tiivisteet?

Vierailija

Tyhmä kysymys mutta kun ei ole isää eikä miestä joka auttaisi niin voiko talohuollon miehiä pyytää laittamaan parvekkeen oven tiivisteet kuntoon? Minulla oli hoidossa kaverin kissa joka silppusi tiivisteet.

Itse en osaa mitään tuommoisia korjausjuttuja :(

Kommentit (7)

Vierailija

Voi pyytää, mutta se maksaa. Ja hei, ei todella ole iso juttu tehdä itse. Vai oliko taas porvoo asialla?

Vierailija

Ne on aivan lapsellisen helpot laittaa. Ostat vain oikealla profiililla olevaa tiivistettä ja laitat kiinni. Leikkaa pätkä vanhaa tiivistettä mukaan malliksi ja rautakaupasta tai marketista, jossa rakennuspuoli, saat varmasti hyvät ohjeet myyjältä.

Vierailija

Mutta voiko sen tiivistämisen tehdä jotenkin väärin? Eikä ole kyse siitä etten maksaisi, tottakai maksan ihan mitä se vain maksaa! Sen takiahan minä täältä kysyinkin neuvoa :( Ei kaikki ole yhtä täydellisiä jotka osaavat kaiken ja joille ei koskaan satu mitään vahinkoja. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko sen tiivistämisen tehdä jotenkin väärin? Eikä ole kyse siitä etten maksaisi, tottakai maksan ihan mitä se vain maksaa! Sen takiahan minä täältä kysyinkin neuvoa :( Ei kaikki ole yhtä täydellisiä jotka osaavat kaiken ja joille ei koskaan satu mitään vahinkoja. Ap

No jos ostat oikealla profiililla olevaa tiivistettä ja laitat sen samalla tavalla mitä vanhan, niin ei siinä ole monta virheen mahdollisuutta.

Vierailija

Menet rautakauppaan ja ostat paketin ihan itse.  Ja opettele laittelemaan tuollaiset pikku jutut itse.  Ei nainen aina tarvitse miehen apua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat