Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä tönäisi minut "leikillään" lumipenkkaan, ranne venähti

Vierailija

Mitä te tekisitte? Hän pyyteli kovasti anteeksi ja jopa itki. Ei siis tahallaan aikonut satuttaa. Mitä tekisitte? Ei ole koskaan satuttanut minua mitenkään aiemmin ja tuokin puhdas vahinko.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Selvä merkki väkivaltaisista taipumuksista, tulee tönimään sinua jatkossakin. Itsesi takia, tee rikosilmoitus ja jätä se sika.

Vierailija

Ei ole sika, kun olemme molemmat naisia (voiko naista nimittää siaksi?) En usko että ranteen venähtämisellä on poliiseille mitään merkitystä.

Ap

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

En ite yhtään edes leikillä tykkää juurikin näistä lumipenkkaan työntämisestä, jäisellä vedellä kastelemisesta tai piirakan palan nakkaamisesta päin naamaa. Nöyryyttäviä ja mua ainakin hirvittää juurikin jäinen vesi, jos sillä roiskii tarkoituksella mua päin. Vesisodat tms. on toki eri asia.

Naisystäväsi näyttää aidosti katuvan asiaa, mutta sinuna ensinnä kävisin lääkärissä, vakava keskustelun paikka ja miettisin jatkoa.. Kun tuollainen käytöshän kertoo aika paljon, mihin on taipuvainen.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Missä päin asut kun lunta on penkaksi asti? Täältä vähäkin lumi suli pois. Kaksi päivää sitä kesti Keski-Savossa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat