Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tulevaisuudesta matkustanut humanoidi

Vierailija

Minussa on kopioitu ihmisen keho ja sen lisäsi mekaanisia osia, jotka on rakennettu pimeästä aineesta, joten niitä ei voi havaita nykyisellä teknologialla.

Kommentit (5)

Androidien asiantuntija

Vierailija kirjoitti:
Minussa on kopioitu ihmisen keho ja sen lisäsi mekaanisia osia, jotka on rakennettu pimeästä aineesta, joten niitä ei voi havaita nykyisellä teknologialla.

Joo mun enolla Karstulassa sama juttu. Pimeästä aineesta rakennetut osat ovat kaikki päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa yv:nä tämän viikon lottoarvontojen numerot? Saa olla ensi viikonkin.

Täällä ei yv:t toimi, olen tulevaisuudesta, en selvännäkijä. Ainoa lehti, mikä sattui tulemaan mukaan on tammikuulta 2016, viikon 3 lottonumerot ovat 3,5,14,17,20,21,31.

Mitään muuta kovin merkittävää ei lähitulevaisuudessa tapahdu, Matti Nykänen on melkein selvinpäin linnan juhlissa, käyttäytyy siististi. Aino-Kaisa Saarinen saa tytön ensi keväällä ja lopettaa sen jälkeen hiihtouransa. Hallitus hajoaa syksyllä 2016 kun kokoomus ei suostu veronkorotuksiin, seurauksena uudet vaalit joissa Rinteestä tulee pääministeri, muodostaa hallituksen Kepun, RKP:n ja Vihreiden kanssa. Soini siirtyy EK:n palvelukseen, Persut hajoaa kahteen eri puolueeseen ja putoavat 2020-luvulla puoluekartalta.

Vierailija

Hitsi kun tiedät! Jännää! Mitä se pimeä aine on??? Avaruushan on täynnä pimeää ainetta. Mie en ymmärrä sitä, voisitko sie selittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat