Vessafakta ilta sanomien mukaan; ihmiset istuvat vessassa yli vuoden elämästään. Istutko sinä?

Vierailija

Taattua iltalehtien paskauutisia mutta tartutaan kun jäi kiinnostamaan että onko tosiaan noin. Uutisen mukaan ihmiset istuvat vessassa 20min päivässä, joka tekee 80 vuoden aikana noin 13 kuukautta, eli yli vuoden elinaikaa.

Itse tuli mieleen etten todellakaan istu vessassa 20 min päivässä. Tuo voi koskea niitä jotka lukevat lehtensä siellä yms. Minä hoidan asiani niin nopeaan, että harvoin isommassakaan hädässä kestää minuuttia korkeintaan kahta enemmän. 5min päivä ja sekin on aika armoollisesti.

Eli istutko itse 20min päivässä kuten iltapaska sanoo?

Kommentit (6)

Vierailija

20 min kuulostaa vähältä, sehän on vain 4 kpl 5 min visiittiä. En minäkään lue lehtiä mut uskon et minulla menee päivässä ainakin 3 x 10 minuutin visiittä ja sitten 5 x lyhyempää alle 5 min visiittiä.
20 min koko päivälle on vähän, mahtaako olla edes aikaa hygieeniasta huolehtimiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
20 min kuulostaa vähältä, sehän on vain 4 kpl 5 min visiittiä. En minäkään lue lehtiä mut uskon et minulla menee päivässä ainakin 3 x 10 minuutin visiittä ja sitten 5 x lyhyempää alle 5 min visiittiä.
20 min koko päivälle on vähän, mahtaako olla edes aikaa hygieeniasta huolehtimiseen?

Pesetkö sää hiuksesi vessanpöntössä vai mitä?

Hampaiden harjausta, hiusten kuivausta, suihkua yms. ei tähän tosiaan lasketa vaan se pöntöllä istuminen/siihen seisten kuseminen.

Vierailija

No en minäkään siellä istuskele, vaan hoidan isonkin hädän hetkessä enkä käy joka päivä. Mutta käyn kyllä aika monta kertaa päivässä pissalla.

Vierailija

Kävin just kunnon paskalla ja luin hesarin samalla ja kyllä siinä menee se 20-40 minuuttia ihan yhellä kertaa kun mun kokonen 130kg ukko tyhjentää suolensa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat