Miksi en laihdu vatsasta?

Vierailija

Olen laihduttanut kymmenisen kiloa. Nyt mitat 165 ja 57. Olen myös tehnyt vatsalihasliikkeitä säännöllisesti ja ylävatsa näyttääkin hyvältä, mutta alavatsassa on edelleen pömpöttävä röllykkä. Miten pääsen siitä eroon? Millaisia harjoituksia pitäisi tehdä? N52

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu.

No, ei se noin paljon haittaa. Ihan kotona toteutettavia vinkkejä kaipaan esim. tehokkaita vatsalihasliikkeitä, jotka vaikuttaisi tuohon alavatsaan.

Vierailija

Samasta syystä kun ite en laihdu takapuolesta. Vartalon malli sattuu olemaan semmonen. Ite oon sua painavampi, 165/63 ja vyötärö on mukavan kapea 65 cm, mutta takapuoli aivan jäätävän leveä eikä se tosta oikein miksikään muutu vaikka laihduttaisinkin. Sellanen ollu 14-v. lähtien...

Vierailija

Täällä ap on sama ongelma ja on tapellut sen kanssa teinistä lähtien, nyt kohta viiskymppisenä olen antanut periksi ja hyväksynyt, että tämmönen mä nyt vaan olen, pömppömaha. Olen 170 cm ja 62 kg, eli ei mun mielestä yhtään liikaa ja timmikin olen, muualta paitsi vatsasta. Käyn salilla 2 kertaa viikossa ja on ammattilaisen tekemä treeniohjelma salille ja kotiin, kotona jumppaan 2-3 kertaa viikossa, lisäksi käyn vielä joogassa ja teen niitäkin harjoituksia kotona. Harrastan myös uintia, hiihtoa ja kävelyä. Mutta mahapallo on ja pysyy ja oli tosiaan jo nuorena, vaikka silloin painoin n. 55 kg. Että eipä siihen nuoruuskaan kaikilla auttaisi!

Ainoa lohtu on se, että mies ei valita ja kun itse joskus olen löllöä valittanut, mies vaan sanoo, että höpsis, ei haittaa, päinvastoin, naisella pitääkin olla pehmeä vatsa.

Vierailija

Olen 52-vuotias, ja minua haittasi maha. Joka aamu herätessäni muistin, että minulla on iso maha. Minulla maha alkoi ihan ylävatsasta, näytti kuin olisin raskaana.

Olen juuri ja juuri normaalipainoinen.

Minä kävin rasvaimussa, ja se oli parasta, mitä olen koskaan itselleni tehnyt. Nyt eivät paidat ja housut kiristä, olen paljon paremman näköinen.

Kaksi tonnia maksoi, en kadu. Nyt maistuu liikuntakin, ruokavalio on ihanteellinen. Enää ei masenna.

Vierailija

Mulla sama ongelma ollut lapsesta saakka. Myöskin parhaimmat tulokset olen saanut vhh dieetillä, mutta siinä ongelma on jatkuva nälän tunne, kuin raskaana ollessa. Saa oikeasti koko ajan juosta jääkaapilla.

Vierailija

Riippuu just sun vartalon mallista. Itsellä tulee aika tasaisesti kaikkialle, mutta olen kuitenkin enempi omena kuin päärynävartaloinen, minkä huomaa vatsaan helposti tulevasta rasvasta. Sinne, minne rasva tulee eka lihoessa, sieltä se lähtee myös viimeisenä laihtuessa. I feel you!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma ollut lapsesta saakka. Myöskin parhaimmat tulokset olen saanut vhh dieetillä, mutta siinä ongelma on jatkuva nälän tunne, kuin raskaana ollessa. Saa oikeasti koko ajan juosta jääkaapilla.

Kiinnostaa, mitä olet syönyt vhh:lla, jos olet ollut jatkuvasti nälkäinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu.

No, ei se noin paljon haittaa. Ihan kotona toteutettavia vinkkejä kaipaan esim. tehokkaita vatsalihasliikkeitä, jotka vaikuttaisi tuohon alavatsaan.

Ei ne vatsalihasliikkeet auta jos siinä on läskiä päällä. Valitettavasti lihasliikkeillä ei saa rasvaa pois (ellei niillä aikaansaatu kulutus tietysti ole suurempi kuin syödyn ruuan määrä). Jatka laihduttamista, oikotietä onneen ei valitettavasti ole.

Itsellä esimerkiksi ylävartalossa näkyy kylkiluut, mutta reisissä on huomattavasti ylimääräistä. Olen päättänyt elää tyytyväisenä tähän, vartalonmuodon perusteella joutuisin kuihduttamaan itseäni yläkropasta todella törkeän näköiseksi, jos haluaisin nuo viimeiset löysät pois. :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat