Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotaan prakaako pää tänään, sen päätätte te muut

Vierailija
24.11.2015 |

Ja pimpelipom onnenpyörä pyörähtää käyntiin. Osuuko pari mulkkua kohdalle vai ei? Jäämme jännityksellä odottamaan mitä tapahtuu. pimpelipom

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpom. Älä parkaa vaikka tulisi muikkuja vastaan. Älä anna niille sitä valtaa, ne ei ole sen arvoisia. Pompelipim.

Vierailija
2/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pääsi kiinnostaa yhtä vähän kuin tomu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpom. Älä parkaa vaikka tulisi muikkuja vastaan. Älä anna niille sitä valtaa, ne ei ole sen arvoisia. Pompelipim.

No periaatteessa noin mutta näkyypä noita olevan useampia jotka ei jaksa tätä nykyistä siat pellossa -meininkiä. On kai se sairasta että vaikka kouluissa saa käyttäytyä aikuiset ihmiset ihan miten tahansa ilman että mistään seuraa yhtään mitään.

Vierailija
4/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No periaatteessa noin mutta näkyypä noita olevan useampia jotka ei jaksa tätä nykyistä siat pellossa -meininkiä. On kai se sairasta että vaikka kouluissa saa käyttäytyä aikuiset ihmiset ihan miten tahansa ilman että mistään seuraa yhtään mitään.

Tiedän. On itselläkin se pää prakannut, kun 9 vuoden koulukiusaus vei veronsa. Pikkuhiljaa omat rajoituksensa ymmärtäneenä olen toipumaan päin ja mieli saamassa haurasta suojakerrosta päälleen. Ei ole helppoa olla välittämättä. Itse olen rauhoittunut ympäristöni (aika rajoittavat sinänsä) ettei tarvitse koko ajan tehdä työtä ollakseen välittämättä. Kun tiedän että olen huono stressiä sietämään.

Vierailija
5/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pääsi kiinnostaa yhtä vähän kuin tomu

pimpelipom

Vierailija
6/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop, ethän sä ole mitenkään vastuussa itsestäsi. Menet vaan kaarnalaivana virran mukana, ilman vastuuta tai järkeä.

Notta siitä vaan "prakaamaan", sitten pääset taas osastolle ja saat nappeja ja kuntoutustukea ja elämä on leppoisaa.

Vierailija
7/7 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joop, ethän sä ole mitenkään vastuussa itsestäsi. Menet vaan kaarnalaivana virran mukana, ilman vastuuta tai järkeä.

Notta siitä vaan "prakaamaan", sitten pääset taas osastolle ja saat nappeja ja kuntoutustukea ja elämä on leppoisaa.

pimpelipom

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme