Katsotaan prakaako pää tänään, sen päätätte te muut

Vierailija

Ja pimpelipom onnenpyörä pyörähtää käyntiin. Osuuko pari mulkkua kohdalle vai ei? Jäämme jännityksellä odottamaan mitä tapahtuu. pimpelipom

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pimpom. Älä parkaa vaikka tulisi muikkuja vastaan. Älä anna niille sitä valtaa, ne ei ole sen arvoisia. Pompelipim.

No periaatteessa noin mutta näkyypä noita olevan useampia jotka ei jaksa tätä nykyistä siat pellossa -meininkiä. On kai se sairasta että vaikka kouluissa saa käyttäytyä aikuiset ihmiset ihan miten tahansa ilman että mistään seuraa yhtään mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpom. Älä parkaa vaikka tulisi muikkuja vastaan. Älä anna niille sitä valtaa, ne ei ole sen arvoisia. Pompelipim.

No periaatteessa noin mutta näkyypä noita olevan useampia jotka ei jaksa tätä nykyistä siat pellossa -meininkiä. On kai se sairasta että vaikka kouluissa saa käyttäytyä aikuiset ihmiset ihan miten tahansa ilman että mistään seuraa yhtään mitään.

Tiedän. On itselläkin se pää prakannut, kun 9 vuoden koulukiusaus vei veronsa. Pikkuhiljaa omat rajoituksensa ymmärtäneenä olen toipumaan päin ja mieli saamassa haurasta suojakerrosta päälleen. Ei ole helppoa olla välittämättä. Itse olen rauhoittunut ympäristöni (aika rajoittavat sinänsä) ettei tarvitse koko ajan tehdä työtä ollakseen välittämättä. Kun tiedän että olen huono stressiä sietämään.

Vierailija

Joop, ethän sä ole mitenkään vastuussa itsestäsi. Menet vaan kaarnalaivana virran mukana, ilman vastuuta tai järkeä.

Notta siitä vaan "prakaamaan", sitten pääset taas osastolle ja saat nappeja ja kuntoutustukea ja elämä on leppoisaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joop, ethän sä ole mitenkään vastuussa itsestäsi. Menet vaan kaarnalaivana virran mukana, ilman vastuuta tai järkeä.

Notta siitä vaan "prakaamaan", sitten pääset taas osastolle ja saat nappeja ja kuntoutustukea ja elämä on leppoisaa.

pimpelipom

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat