Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä nainen mielestäsi kaunis?

Vierailija

http://www.altfashion.co.uk/motel-teams-up-with-grace-neutral-for-their-...

Minun ja monen muun mielestä yksi kauneimmista :)

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Tuo on sellainen nainen, keneen tyhjennettään kassit tasan kerran, sitten annetaan väärä puhelinnumero ja tehdään häviämistemppu.. Crazy bitch

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on sellainen nainen, keneen tyhjennettään kassit tasan kerran, sitten annetaan väärä puhelinnumero ja tehdään häviämistemppu.. Crazy bitch

Vaikutat itse aika crazy bitchiltä :')

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että saisit tuolta edes vilkaisua....

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Ihan nätti on. En pitänyt otsan kuvioinnista tai tatuoiduista silmämunista.

Tykkään kyllä tatuoinneista ja läväreistä, mutta mielestäni linkin nainen oli jotenkin mitäänsanomattoman näköinen.. Alysha Nett ja Kat Von D on sellaisia naisia, joiden ulkonäöstä diggailen

Ja en viitsinyt kirjoittaa uutta viestiä, joten kirjoitin sen tuohon perään

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

No ei ihan mun kauneusihanteiden mukainen, mutta ei kyllä rumakaan. Tuo tyyli ei vaan kauheesti miellytä mun silmää.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:

En ymmärrä noita silmämunatatskoja, tai sitten peräaukkotatskoja, molemmat alueet niin herkkiä.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:

En ymmärrä noita silmämunatatskoja, tai sitten peräaukkotatskoja, molemmat alueet niin herkkiä.

Tatuoiko joku peräaukkonsakin?! :'DD

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:

Tatuoiko joku peräaukkonsakin?! :'DD

Siitä on jotain videoitakin, ne oli ihan outoja, ja selvästi kyllä aineissa ne peräaukkotatuoinnin ottajat.

Vierailija

No ei ole kummoinen, mun mammakin on paljon kauniimpi jopa luomuna. Laiha kuikelo jolla ei ole edes rintoja. Ei kiinnosta tuollainen muija ronskia suomalaista miestä. Jos tuohon upottaisi mahtavan melansa niin selkäpuolelta tulisi ulos.

Vierailija

Hui helvetti,nätti nainen pilattu rumilla töherryksillä ja mitä ne otsan kuviot on? Arpia?
silmämuna tatuointi??? Eikö ne vaikuta näkemiseen tai silmän toimintaa?
onko tuosta naisesta alastonkuvia?

Vierailija

En tykänny yhtään, ihan kun joku puutostautinen, ylilaiha ja naama kuin kummituksella.

Nämä taitaa olla niitä homojen ihannenaistyyppejä, vaikea erottaa pojasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hui helvetti,nätti nainen pilattu rumilla töherryksillä ja mitä ne otsan kuviot on? Arpia?

Eivät tatuoinnit ketään pilaa, tätäkin naista kaunistavat entisestään. Kasvoissa Gracella on tosiaan arpeuttamalla tehdyt kuviot. Ja ei, oikein tehtynä silmämunatatuoinnit eivät ole vaarallisia eivätkä vaikuta näkökykyyn. Taisit tykätä kun kyselet jo alastonkuvia.. :')

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä alastonkuvia haluaa nähdä, en minä ainakaan. Pelkkää luuta ja nahkaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat