Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavat työssäoppiohjaajat

Vierailija

Onko muille sattunut kohdalle inhottavia työharjoittelu-/työssäoppiohjaajia? 

Itse olen 20-vuotias kampaajaopiskelija ja olen TOP:issa liikkeessä, jossa ohjaaja ilkeilee minulle jatkuvasti. Hän esimerkiksi mollaa minua sanomalla etten osaa mitään, ja vieläpä aina asiakkaiden kuullen. Teen aktiivisesti töitä, enkä vain räplää puhelinta, joten ilkeilyä ei voisi perustella sillä. En toki osaa vielä kovin paljon, koska olen ensimmäisen vuoden opiskelija, mutta ohjaaja oli asiasta täysin tietoinen siitä kun otti minut harjoitteluun ja silti odottaa minun osaavan jo kaiken. En tietenkään oleta että minua pitäisi kohdella silkkihansikkain, mutta jatkuva ihan täysi vittuilu ja se, että joka päivä saa itku kurkussa lähteä kotiin ottaa päähän.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla, jos täälä on juuri näitä ilkeitä TOP-ohjaajia ja kuulla miksi harjoittelijoille pitää olla ilkeä.

Kommentit (5)

Vierailija

Tiesithän, että töissä ei räplätä puhelinta ollenkaan? (kiinnitin huomion sanaan: vain, lauseessa: "Teen aktiivisesti töitä, enkä vain räplää puhelinta)

ystävällisesti: ihan toisen alan työntekijä.

Vierailija

Eiköhän se vain stressiä ja omaa pahaa oloaan pura otolliseen uhriin. En ole itse ollut varsinaisesti työssäoppiohjaajana, mutta joskus mulle on laitettu muutenkin hyvin stressaavan projektin ja työtilanteen aikana opetettavaksi vielä harjoittelija. Häpeäkseni täytyy tunnustaa että aika tyly taisin olla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että töissä ei räplätä puhelinta ollenkaan? (kiinnitin huomion sanaan: vain, lauseessa: "Teen aktiivisesti töitä, enkä vain räplää puhelinta)

ystävällisesti: ihan toisen alan työntekijä.

Itse luin sen että henkilö tekee aktiivisesti töitä, eikä "vain räplää puhelinta". Yleinen sanonta "räplää vain puhelinta" eikä vahdi lapsia, tee töitä yms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat