Fb:n roskalavasta tullut hyväntekeväisyyspaikka

Vierailija

Kohta suurin osa ilmoituksista/annettavasta tavarasta on suunnattu vähävaraisille. Ja toinen puoli on sitten itselleen tavaraa kerjääviä. Ilmeisesti tavallisesta kierrättämisestä ei porukka saa enää kiksejä. En tosin ymmärrä miksi nämä hyväntekijät eivät mene hyväntekeväisyysryhmiin tavaroitaan jakamaan. Mutta kai ne haluaa esittää parempaa ihmistä isommassa ryhmässä.

Toinen mikä minua ihmetyttää on se, että noissa annetaan köyhälle lapselle bratsnukke ilmoituksissa ihmiset laittaa kommentteihin lastensa kuvia. Että tämä tyttö niin haluaisi sen nuken, ollaan työttömiä, eikä muita lahjoja tule. Ei hemmetti sentään, pakkoko sen lapsen naamaa on esille laittaa tuossa yhteydessä. No, kai se on jotain säälin kerjäystä. Minusta vaan melko huono idea. Vois hetken ajatella sitä lasta.

Kommentit (2)

Vierailija

Olen huomannut saman. Mulle on aivan sama, kenelle tarpeettomat tavarani menee, kunhan tulevat ne hakemaan. Näille vähävaraisille pitäisi yleensä viedä, koska heillä  ei ole autoa tai bensaa tai varaa bussilippuun. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat