Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies pettää mua kohta kun vuodan vaan keskeytyksen jälkeen!

Vierailija

Millon tää vuoto loppuu? Sain ekan lääkkeet viime ma ja toiset otin ke ja siitä asti on vuoti ollut todella runsasta. Mies uhkailee jo että jos en anna hakee baarista seuraa. Ei oo halunnut tavata edes mua viikkoon kohta. Kyselee vaan watsappissa joko pannaan. Ei sitä taida mikään muu edes kiinnostaa? Vaikka väittää kyllä rakastavansa. Ja lupaa että muutetaan joulun jälkeen yhteen :(

Kommentit (13)

Vierailija

Onko blondin mahdollista saada jonkinlainen keskusyksikkö jälkitilauksena? Vaikutat olevan ihan tuuliajolla. Kai sulla on jonkinlainen oma tahto tai järki? Heitä ukko pihalle ja hanki parempi, niin ei tarvi käydä keskeytyksissä ja tuhota omaa kroppaa jonkun talipään kotkotusten mukaan. Samalla elää jatkuvassa ahdistuksessa, että se pettää sua joka välissä.

Vierailija

Mulla on jo neljä lasta. Ei mulla oo vara valita miestä :( tää on yleensä ihan hyvä mies nyt vaan menee huonosti kun tuli tää yllätysraskaus (exän kanssa). Siks ylipäätänsä keskeytys. Nykyisen kanssa se ei ois haitannutkaan mitään se vauva. Muhun sattuu ja mulla on kipuja ja ukko vaan vittuilee.

Vierailija

Mulla kesti lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen jälkivuoto 3 viikkoa jonka jälkeen melkein heti perään alkoi menkat. Olin kyllä varautunut puolenkin vuoden vuotoon sen jälkeen mitä muiden kokemuksia lueskelin.

Niin ja jonkun viikon jälkeen keskeytyksestä vuoto näytti loppuvan, mutta taas runsastui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo neljä lasta. Ei mulla oo vara valita miestä :( tää on yleensä ihan hyvä mies nyt vaan menee huonosti kun tuli tää yllätysraskaus (exän kanssa). Siks ylipäätänsä keskeytys. Nykyisen kanssa se ei ois haitannutkaan mitään se vauva. Muhun sattuu ja mulla on kipuja ja ukko vaan vittuilee.

Mitäs sitten valitat, otat särkylääkettä ja levität jalkasi tuolle prinssille.

Vierailija

Oikee helmi mieheksi.. Miksi haluaisit olla tuollaisen luuserin kanssa yhdessä saati haluta häntä lastesi isäpuoleksi? Parempi yksin kuin paskassa suhteessa, eikö vain ap..?
N22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis hässit sekä exän kanssa jonka kanssa sulla neljä lasta? Ja samaan aikaan tämä "nykyinen" vakipano, josta haaveilet isäpuolta lapsillesi ja sen kanssa vielä lisää kakaroita? Et ole sinäkään penaalin terävin kynä.

Miksi ihmees kuvittelet että mies joka kohtelee sua noin kun sinä olet kipeä, että se olis tulevaisuudes yhtään sen mukavampi, sitähän kiinnostaa vaan paneminen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat