Uskomattomin pukeutuminen mitä olet nähnyt?

Vierailija

Naapurin rouva pukeutui pilkkihaalariin kesähelteellä, kävi kaupassakin se päällä ja hirveän vahva meikki samalla.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Näin tuossa onnibussissa äsken kaksi "tyttöä" Eli olivat pukeutuneet japanilaisasuihin ja molemmilla vaaleenvihreät pitkät hiukset. Sit kun juttelivat bussissa kävikin ilmi, että pitempi oli mies. Ja sillä oli päällä japanilaistyyliset vaatteet ja semmoset tosi kireet naisten suosimat housut. Ei se mua haittaa, jokaine tallaa tyylillään, mut pakko myöntää et olin vähän hämmentynyt. Ne söi pähkinäsekoituspussista :D m25

Vierailija

Yks mummo tässä meidän kerrostalossa. Sen tavallinen arkiasu on sinipunaraidallinen aamutakki, jonka helma pilkottaa päällystakin alta, päällystakkina toimii about 60 vuotta pomppa. Jalassa farkut, kenkinä yleensä kumpparit, joissa on leppäkerttukuvio. Päässä miesvainajansa armeija-ajan kotsa.

Ja tää on ihan täysjärkinen ja toimelias henkilö eikä mikään dementoitunut hiihtelijä. Viimeks kun kakarat nauroi sille lähimarketin kassalla se iski keppinsä toisen naureskelijan jalkapöydän päälle niin että tyyppi ei pääsyt mihinkään ja kysyi, että naurattaako vielä. Sitten ilmoitti että tähän ikään mennessä hän pukeutuu just miten lystää.

Seuraavana päivänä näin mummelin kirjastossa sellaisessa aikuisten collegepuvussa, jossa oli enkelinsiivet selässä.

:=))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yks mummo tässä meidän kerrostalossa. Sen tavallinen arkiasu on sinipunaraidallinen aamutakki, jonka helma pilkottaa päällystakin alta, päällystakkina toimii about 60 vuotta pomppa. Jalassa farkut, kenkinä yleensä kumpparit, joissa on leppäkerttukuvio. Päässä miesvainajansa armeija-ajan kotsa.

Ja tää on ihan täysjärkinen ja toimelias henkilö eikä mikään dementoitunut hiihtelijä. Viimeks kun kakarat nauroi sille lähimarketin kassalla se iski keppinsä toisen naureskelijan jalkapöydän päälle niin että tyyppi ei pääsyt mihinkään ja kysyi, että naurattaako vielä. Sitten ilmoitti että tähän ikään mennessä hän pukeutuu just miten lystää.

Seuraavana päivänä näin mummelin kirjastossa sellaisessa aikuisten collegepuvussa, jossa oli enkelinsiivet selässä.

:=))

Töölöntorinkatu?

Vierailija

Entinen kollegani, puhelinmyyjä, reilusti yli parikymppinen yhden lapsen äiti piti sitkeästi lantiofarkkuja ja napapaitaa ollessaan toista kertaa raskaana, mikäpä siinä lämpimissä sisätiloissa oli puolalasti oleskella. Olin oksentaa aina, kun hän ilmestyi pöytäni viereen selittämään ja pysäköi olkapääni tasalle paljaana pullottavan puna-arpisen vatsansa ja siinä pullottavan navan. Firman muut lapsia tehneet rouvat seurasivat kehitystä huvittuneena monta kuukautta, mutta lopulta antoivat rouvalle vakavaluonteisia pukeutumisvinkkejä, jotteivät yritysvieraille jäisi väärät asiat mieleen.

Vierailija

Mun työpaikalla yhden osaston esimies, joka on noin viisikymppinen nainen, kulkee nahkarotsissa, farkuissa tai armeijakuosisissa housuissa ja nilkkureissa. Ei oikein sopivaa esimiesasemassa olevalle eikä viisikymppiselle naiselle.

Vierailija

Jätän kokonaan laskuista pois laitapuolen kulkijat. Mutta luokassani oli tyyppi joka kulki aina t-paidassa ja farkkutakissa. Sitten kun pakkasta alkoi olla 20+, hän laittoi nahkatakin, mutta t-paita pysyi. Kulki vielä kävellen n. 2 km koulumatkaa, aikuiskoulutuksessa tämä siis. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätän kokonaan laskuista pois laitapuolen kulkijat. Mutta luokassani oli tyyppi joka kulki aina t-paidassa ja farkkutakissa. Sitten kun pakkasta alkoi olla 20+, hän laittoi nahkatakin, mutta t-paita pysyi. Kulki vielä kävellen n. 2 km koulumatkaa, aikuiskoulutuksessa tämä siis. 

Tarkoitin siis -20 tai yli sen pakkasasteita. 

Vierailija

Olin kerran tarjoilemassa häissä. Siellä oli kaksi naista morsiuspuvuissa, mutta vain toinen oli menossa naimisiin. Toinen, joka ei ollut morsian, oli pukenut sulhasen ex-vaimon hääpuvun ylleen.

En todellakaan tiedä syytä, mutta tämän kertoi minulle sekä ex-vaimon pukuun pukeutunut nainen, sulhasen isä sekä pari tuntemattomaksi jäänyttä vierasta. En edes kysynyt mitään, mutta kaikilla oli tarve selittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tarjoilemassa häissä. Siellä oli kaksi naista morsiuspuvuissa, mutta vain toinen oli menossa naimisiin. Toinen, joka ei ollut morsian, oli pukenut sulhasen ex-vaimon hääpuvun ylleen.

En todellakaan tiedä syytä, mutta tämän kertoi minulle sekä ex-vaimon pukuun pukeutunut nainen, sulhasen isä sekä pari tuntemattomaksi jäänyttä vierasta. En edes kysynyt mitään, mutta kaikilla oli tarve selittää.

Tää oli kyllä huippu, ;D

Vierailija

Naapurin akka n.30 vutias pukeutuu talvisin pitkään "prinsessa"takkiin ja pörröisiin säärystimiin.

Kesäisin hameeseen ja paitoihin, joissa kissan tai lohikäärmeen kuva. Luulee sissiin olevansa vieläkin teini. Sääliksi käy hänen lapsensa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla yhden osaston esimies, joka on noin viisikymppinen nainen, kulkee nahkarotsissa, farkuissa tai armeijakuosisissa housuissa ja nilkkureissa. Ei oikein sopivaa esimiesasemassa olevalle eikä viisikymppiselle naiselle.

Millä tavalla tämä on uskomatonta? Minusta ennemminkin tyypillistä suomiakka-pukeutumista. Jossain jenkeissä olisi wt-asu.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

En yleensä katsele muiden pukeutumisia saati toisen ihmisen kokoa ja arvostelisin niitä kaverini kanssa, mutta festareilla tuli nähtyä:

1. Tosi monella, vähän pyylevällä tytöllä oli tiukat, mustat lantiofarkut ja tiukka napapaita. Normaalipainoisellakin tulisi sellaisessa asussa jenkkakahvat esille, ja näillehän tuli kunnon pelastusrengas + asukokonaisuuden kruunasi blin blingillä koristeltu kiiltävä napakoru..

2. Satuin näkemään takaapäin erään naisen, jolla oli sellainen body tai uimapuku. Siis pelkkä body/uimapuku alaosana ja päällä nahkatakki. Pakarat olivat ilmeisesti imaisseet suurimman osan alaosasta sisuksiinsa ja puoli persettä oli paljaana eikä se ollut mitenkään kaunis näky.. Silmäparkani

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat