Mikä on paras tapa siirtää kuukautisia? (En syö pillereitä.)

Vierailija

Olen lähdössä ensi kuussa matkalle ja kuukautiset osuvat juuri samaan aikaan. Koska kuukautiseni ovat yleensä rajut ja saattavat aiheuttaa kivun lisäksi pahoinvointia ja jopa pyörtyilyä, olen katsonut parhaaksi siirtää niitä.

Miten tämä kannattaisi tehdä? Eli e-pillereillä varmaan, mutta mikä olisi sellainen, jolla välttyisi pahemmilta sivuvaikutuksilta? Milloin niitä pitäisi alkaa syömään? Matka on siis 19.12. alkaen.

Menen tietysti lääkäriin pyytämään pillereitä, mutta kuulisin mielelläni kokemuksia muiltakin.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä siirsin syyskuussa primolutin avulla ja hyvin toimi. En edes muistanut aina ottaa kolme kertaa päivässä. Mä sain reseptin puhelimitse, ei tarvinnut terveyskeskuksessa edes käydä.

Vierailija

Minulle ainakin suositeltiin silloin jo aiempienkin kuukautisten siirtämistä (mitä et ehdi enää tehdä?) Mutta voi olla että se johtui vaan epäsäännöllisestä kierrosta.

Vierailija

Kiitos! Kuinka kauan tuota Primolutia syödään? Alkavatko kuukautiset sitten pian lopettamisen jälkeen? 

Hyvä, jos ei aiheuta sivuvaikutuksia. Syy pillerittömyyteeni on oikeastaan juuri niissä: turvotuksessa, painonnousussa, päänsäryssä, mielialavaihteluissa, joita muutamat kokeilemani pillerit aiheuttivat. :-(

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat