Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitä tekisin meijän talon ilkivallan kans :(

Vierailija

Pyöräni on taas rikottu, kumit puhkottu ja kori rikottu :( alkaa pikku hiljaa mennä hermot koko henkilöö :/ ennen se oli vaan sitä mun pyörän eteen työnnettiin niin paljon toisia pyöriä etten aamuisin millään meinannut saada omaa pyörää pois ja osittain tämän paskaa pään takia myöhästyin töistä! Kunnes oivalsin lähteä vähän aiemmin töihin... No nyt tänä aamuna tulikin sitte tämmöinen ilmi :(((( mitä mä oikein teen tän kans?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Siis jos on tekijä tiedossa niin ilmota poliisille? Jos ei ole niin ilmoitus isännöitsijälle ja mahdollinen kameravalvonta jotta saadaan tekijä kiinni?

Vierailija

Tekijä tiedossa tai epäily hänestä? Valita nyt ainakin isännöitsijälle ilkivallasta, jos sinne saisi vaikka valvontakameran. Onko sulla mitään aavistusta milloin tämä ilkivalta tapahtuu alat vahtimaan sitä, käyt usein pyörävarastossa tai hyökäät sinne heti jos näet jonku menevän sinne.

Meillä oli kans aikaoinaan vanahssa asunnossa vähän tuollaisia ongelmia. Joku talon miehistä sitten yllätti yhden talon narkkareista irroittamassa osia pyöristä ja antoi turpiin ja se loppui siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis jos on tekijä tiedossa niin ilmota poliisille? Jos ei ole niin ilmoitus isännöitsijälle ja mahdollinen kameravalvonta jotta saadaan tekijä kiinni?

En tiiä tekijää :( siinähän se just onkin :/ harmittaa suuresti kun tuo pyörä on minulle tärkeä kulkuväline jolla pääsen töihin ja sit joku hemmetin idiootti käy rikkomassa sen ;(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloko?

Juu ja omistus asunto vielä :/

No sitten taloyhtiön hallitykseen yhteyttä ja ehdotus kameravalvonnasta. Ei maksa kovin paljon jos joku taloyhtiössä hoitaa asian. Halvimmillaan joku koteloitu ja lukittu riistakamera näpsimään kuvia tilasta, tarvitaan vain paikka kameralle, kamera ja varoituskyltit valvonnasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekijä tiedossa tai epäily hänestä? Valita nyt ainakin isännöitsijälle ilkivallasta, jos sinne saisi vaikka valvontakameran. Onko sulla mitään aavistusta milloin tämä ilkivalta tapahtuu alat vahtimaan sitä, käyt usein pyörävarastossa tai hyökäät sinne heti jos näet jonku menevän sinne.

Meillä oli kans aikaoinaan vanahssa asunnossa vähän tuollaisia ongelmia. Joku talon miehistä sitten yllätti yhden talon narkkareista irroittamassa osia pyöristä ja antoi turpiin ja se loppui siihen.

Voikohan sinne silti valittaa jos ei tiedä tekijää? Mietin vaan myös sitäkin et onkohan kenenkään muun pyörää rikottu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyöräni on taas rikottu, kumit puhkottu ja kori rikottu :( alkaa pikku hiljaa mennä hermot koko henkilöö :/ ennen se oli vaan sitä mun pyörän eteen työnnettiin niin paljon toisia pyöriä etten aamuisin millään meinannut saada omaa pyörää pois ja osittain tämän paskaa pään takia myöhästyin töistä! Kunnes oivalsin lähteä vähän aiemmin töihin... No nyt tänä aamuna tulikin sitte tämmöinen ilmi :(((( mitä mä oikein teen tän kans?

Niin. Sä et koskaan tiedä mitään. Täältä sitten kysymään "mitä tässä nyt pitäisi tehdä". Näitä trololooloo- ketjuja oot sit osannu tehdä?

MUUTA PORVOOSEEN!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. Sä et koskaan tiedä mitään. Täältä sitten kysymään "mitä tässä nyt pitäisi tehdä". Näitä trololooloo- ketjuja oot sit osannu tehdä?

MUUTA PORVOOSEEN!

Kuule, minäpä en alennu semmoisii provoihin! Kato ku oon kasvanut siitä lapsi iästä aikoja sitten! Ja missä helvetin tynnyrissä sinäkin saatana olet kasvanut jos tämmöistä asiaa luulet provoksi?!?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saatko pyörää esim parvekkeelle säilöön? Onko muut kokenut samaa? Mutta muut tosiaan jo ne ohjeet antaneet.

Kyllähän sen jotenkin saisi. Mutta rupeappa joka aamuna 6 aikaa raskaana kantamaan pyörää alas :/ muuten idea olisi kyllä hyvä. Kohta se vaan alkaa tekee haasteelliseksi ku maha alkaa kasvaa isoksi :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen. Kameravalvonta pyöräkellariin.

Täytyy kyllä ottaa.. Heti huomenna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat