Tennis on paska laji

Vierailija

Siis kaikki "harrastaa" sitä lajia ja hehkuttaa, että siinä tarvittaisiin joitain taitoa. Ja pyh minä sanon. Tennis ei ole nähnytkään urheilua, siinä vaan pitää lyödä mailalla pallo kenttään. Alottakaa ihmiset edes joku urheilulaji, kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija

Tennis on helvetin kova laji ainakin fyysisesti ja tosi arvostettu laji ympäri maailmaa. Jos paskasta lajista puhutaan, se on jääkiekko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hämmentä tennisprovo. Onkohan täällä paljon tennispelaajia?

No anteeksi, oli pakko sanoa tätä, kun kaverini pyytävät koko ajan minua pelaamaan ja kertovat kuinka mukavaa urheilua tuo kyseinen laji on. Kertovat myös laihtuvan lajia harrastaessa, mutta muutoksia en ole nähnyt heissä. Meni hermot.

Vierailija

Yritä lyödä palloa yhdellä kädellä vastapalloon niin, että se tippuu juuri oikeaan kohtaan juuri oikealla voimalla. Monet jaksaa hädintuskin kaksin käsin lyödä palloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tennis on helvetin kova laji ainakin fyysisesti ja tosi arvostettu laji ympäri maailmaa. Jos paskasta lajista puhutaan, se on jääkiekko.

Miksi jääkiekko? Höh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritä lyödä palloa yhdellä kädellä vastapalloon niin, että se tippuu juuri oikeaan kohtaan juuri oikealla voimalla. Monet jaksaa hädintuskin kaksin käsin lyödä palloa.

Olen kokeillut ja helposti se kenttään meni

Vierailija

Mulla on väärä tekniikka ihan normaali kämmenlyönnissä, pallo saattaa lentää ties mihin taivaalle. Turhauttavaa enkä viitsi enää lähteä. Jonkun pitäisi neuvoa kädestä pitäen, joten en sanoisi tenniksen olevan helppoakaan. Kahden käden rysty toimii paljon paremmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat