Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamu tuli!!!!! (Minähän olen ihan intsinä!!!)

11.02.2006 |

Pitkän ja hartaan pohdinnan jälkeen uskalsin kaivaa aamulla viimeisen raskaustestin (apteekin oma). Silmät täynnä unihiekkaa tutkiskelin sitten testin viivoja. Voitte uskoa, että unet karisivat äkkiä, kun tajusin testi-ikkunaan jäävän haalean viivan. Muutamaan kertaan tankkasin testin käyttöohjetta, että onko tulos nega vai +. Ja kyllä minä nyt olen lukevinani, että haaleakin viiva on +. Piti käydä hakemassa aamun lehden postilaatikolta ja haukata raitista aamuilmaa ja tutkia tulosta vielä kertaalleen.

Olo on kuin idiootilla -hymyilen itsekseni... En vielä uskalla mennä anopin silmien eteen. Sen verran vaikeuksia pitää pokka ja olla " normaalisti" ...

Nyt varmaan olisi hyvä hakea toinen testi ja testata vielä parin päivän päästä uudelleen, josko viiva vahvistuisi? Vai odottelenko maanantaihin ja soittelen neuvolatädille? Kertokaa nyt ihmeessä, mitä minun seuraavaksi pitää tehdä!!! (Paitsi että ihan seuraavaksi minän varmaan hypin ja pompin silkasta riemusta kiljahdellen...)

Sori, kirjoitus on _pikkasen_ sekavaa... Ymmärrätte varmaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon onnea sinulle...

samassa tilanteessa olin juuri viikon lopun ja alkuviikon..

nyt jo vähän rauhoittunut..

vaaville paljon tarrasukkia.

Vierailija
2/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLi ihan pakko kirjoittaa, meidän haamu on 1,5v :)))) Testasin ekaksi haamun, hain uuden testin ja testasin parin päivän kuluttua uudelleen ja taas haamu, ehkä inan tummempi kuin edellinen, olo oli jo selkeä (kaksi lasta oli ennestään) ja tiesin ilman testiäkin olevani raskaana. Säästä rahasi, osta jotain kivaa pientä vaaville ja mene terkkarille saat ilmaisen testin, jos sitä enää tarvitset. Onnea odotukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailin tilannettasi, mukava lukea että päätyi plussaan! :)

Neuvolaan ei ole tarvis soittaa raskaustestiä varten, mutta voit käydä siellä uusimassa jos haluat (se on tosiaan ilmaista). Periaatteessa testin uusintaa ei edes tarvita, kun plussa tuli, mutta tiedän kyllä että haamun haluaisi nähdä vahvistuvan. Mutta kotitestikin passaa siihen tarkoitukseen. Neuvolaan tehdään pakollinen ensireissu yleensä vasta lähempänä rv 10.

Coe kp 35/36-38 (hailakka plussa eilisillalta työpöydällä :) )

Vierailija
4/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos coecahill neuvosta. Olenkin itse miettinyt, koska minun pitäisi ottaa asian tiimoilta yhteyttä. Tämä kaksi päivää haamusta on tietysti hieman liian aikainen (=maanantaiaamu). Eli tässä pitäisi siis laskujeni mukaan odotella kiltisi kuukauden verran ja sitten ottaa yhteyksiä? Sitä kun niin mielellään ottaisi jo yhteyksiä vaikka minne... =)

Vierailija
5/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vielä välttämättä ihan maanantaina tarvitse terkkarille soitella, vähän myöhemminkin ehtii. Mut mielelläänhän ne juttelee ja kyl ne ajan varaa, vaikka se meneekin sit tosiaan lähemmäs rv 10:ä. On plussasta varmaan sen verran katossa että haluaisi heti kaikille kertoa.

Itse en ole päässyt vieläkään testailemaan, flunssan vuoksi en ole jaksanut lähteä ostamaan testejä. Ja onneton en viime viikolla ostanut varastoon, kun olin ihan varma et täti tulee pian. Maanantaina pitää sit jaksaa heti ku apteekit aukee...

Onnea raskauteen, katrim80! Ja plussatuuria muillekin vauvahaaveilijoille.