Julkinen rintaruokinta kielletään

Hansu

http://tietoinfo.net/2015/11/19/yksinhuoltajaaiti-imetti-lastaan-tuomittiin-itsensapaljastelusta/

Ei voi olla. Minulla on kaksi kuukautinen prinsessa ja tämä hankaloittaa elämääni liikaa

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

"Julkinen imetys sortaa pariskuntia, jotka eivät voi itse saada lasta." Siis onko tuo vitsi? Entäs jos on nätti, niin pitääkö heittää happoa kasvoille, ettei loukkaa rumempia? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, lapsi otettiin huostaan? Taisi vähän muutakin olla taustalla.

Lapsen on oikeus saada rintamaitoa. Mä olen imettänyt aina niin, ettei rinta näy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin tuolla olevia uutisia. Taitaa olla jonkinlainen sivusto jossa on keksittyjä uutisia. ihme ettei aloittaja tätä huomannut.

Tais tässä avauksessa olla kyse siitä, että aloittaja halusi klikkejä tuolle sivustolle.

Vierailija

:DD Tää on OT, mutta mä matkustin vauvan kanssa junassa kun se oli pari kuukautta vanha. Nukahdin imettäessäni harson suojissa, samoin vauva. Harso oli tietysti pudonnut pois siinä nukkuessani niin matkustin Ylivieskasta Tampereelle tissi paljaana törröttäen :DDD Hävettää vieläkin, mutta jännä on että kukaan ei herättänyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:DD Tää on OT, mutta mä matkustin vauvan kanssa junassa kun se oli pari kuukautta vanha. Nukahdin imettäessäni harson suojissa, samoin vauva. Harso oli tietysti pudonnut pois siinä nukkuessani niin matkustin Ylivieskasta Tampereelle tissi paljaana törröttäen :DDD Hävettää vieläkin, mutta jännä on että kukaan ei herättänyt. 

Haha :D Ehkä sun nukkuessa kuulutettiin, että topless-vaunussa on maitotarjoilu :)

Vierailija

Ruotsissa, josta tulossa kovaa kyytiä suvaitsematon muslimivaltio, musliminaiset loukkaantuvat kun ruotsiblondit "esittelee tissejään vauva siinä kiinni" (vaikkakin harson takana piilossa) ja jos miehensä katseet eksyvät sekunniksi siihen suuntaan. Ovat saaneet vartijat saattamaan imettävät ulos ravintoloista ja muilta julkisilta paikoilta pelkkään uskontoonsa vedoten! Luin tästä paikallisista lehdistä ja mielipidekirjoituksista kun olin töissä Ruotsissa vähän aikaa jokunen vuosi sitten. Kohta täällä Suomessa samanlaista?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat