Seksikäs talvipukeutuminen
Itellä untuvatakki (ei liian iso,kenties kiiltävä)
Kireät farkut
korkokengät
Kommentit (25)
Hmmm.. no ainakin mieleen tulee Thinsulate lapaset, karvahupullinen Goose takki, harmaat verkkarit ja talvitennarit... tai sitten itse neulotut lapaset, parkatakkki, korvaläpät, mustat pillifarkut ja sellaset vuorelliset saapastossut.
Villakangastakki, hame ja saappaat
Nätisti persettä korostavat toppahousut, leikittelevä pipo, jonka alta hiukset tulevat kasvojen sivuille ja sopiva meikki.
Hyvin istuva villakangastakki ja nahkasaappaat.. uuh
Kaksitahtibensalle tuoksahtava kelkkahaalari ja karvalakki. Ai että!
Pyllyhousut, untsiga ja lenkkarit ilman sukkia
Minua oksettaa nähdä ihmisillä untuvatakkeja tietäen millaista kärsimystä niiden tuotanto aiheuttaa linnuille. Miten joku ihan oikeasti voi pukeutua untuvaan? :'(
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa nähdä ihmisillä untuvatakkeja tietäen millaista kärsimystä niiden tuotanto aiheuttaa linnuille. Miten joku ihan oikeasti voi pukeutua untuvaan? :'(
Loppupeleissä vähemmän kärsimystä kuin luonnon hukuttaminen mikromuoviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä vähemmän kärsimystä kuin luonnon hukuttaminen mikromuoviin.
Ai niin, muita vaihtoehtojahan ei ole.
Tämä palsta ei petä kyllä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Nätisti persettä korostavat toppahousut, leikittelevä pipo, jonka alta hiukset tulevat kasvojen sivuille ja sopiva meikki.
Uuuhhhh!
Ylisuuri kamelinkarvatakki tai turkki jonka alla nainen on nakkena
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko ostaa sellaisia, mitkä revitään eläviltä linnuilta.
Paksut tuulipuvun housut joiden pakaroihin on leikattu reiät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko ostaa sellaisia, mitkä revitään eläviltä linnuilta.
Juurikin ostin Joutsenen untuvatakin luottaen heidän käyttämän untuvan olevan eettistä, kuten sanovat sen olevan.
Pitäähän sille pakkasukolle vilautella O.o
Kuljen hameessa ja sukkahousuissa kesät talvet, mutta miksi ihmeessä mun pitäisi olla seksikäs kadulla kävellessäni?