Kuinka paljon yhdynnän pitäisi tuntua?

Vierailija

Miltä sen pitäisi naisesta tuntua, jos penis on riittävän iso?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Saisinko nyt asiallisia vastauksia. Tilanne on se, että miehelläni on aika ohut (alle13cm paksu) ja muita en ole testannut. Kyllä se ihan hyvältä tuntuu ja jos olen itse aika pieni sieltä niin kai ihan siltä miltä yleensäkin.. Isompi dildo on tuntunut liian isolta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisinko nyt asiallisia vastauksia. Tilanne on se, että miehelläni on aika ohut (alle13cm paksu) ja muita en ole testannut. Kyllä se ihan hyvältä tuntuu ja jos olen itse aika pieni sieltä niin kai ihan siltä miltä yleensäkin.. Isompi dildo on tuntunut liian isolta. Ap

Jos peniksen keskipaksuus on alle 11 cm, niin onko tuo nyt mikään ohut kulli?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos peniksen keskipaksuus on alle 11 cm, niin onko tuo nyt mikään ohut kulli?

Eikä voi olla niin ohut. Katsoin täältä seksiosioata. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt ap mutta vaikutat hieman idiootilta.

Tekeekö kokemattomuus idiootiksi? Haluan tietää, jäänkö jostain paitsi jos en koskaan saa isompaa munaa. Vai olisiko isompi mulle liian iso. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tekeekö kokemattomuus idiootiksi? Haluan tietää, jäänkö jostain paitsi jos en koskaan saa isompaa munaa. Vai olisiko isompi mulle liian iso. Ap
Se, tarvitko isompaa munaa kytkeytyy siihen, millä tavoin laukeat. Itse tarvitsen myös klitorisstimulaatiota, joten vehkeen koko ei ole tärkein jos se jossain määrin tuntuu. Tärkeintä itselleni on se, että saa muutakin kiihotusta kuin munaa pimppiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se, tarvitko isompaa munaa kytkeytyy siihen, millä tavoin laukeat. Itse tarvitsen myös klitorisstimulaatiota, joten vehkeen koko ei ole tärkein jos se jossain määrin tuntuu. Tärkeintä itselleni on se, että saa muutakin kiihotusta kuin munaa pimppiin.

Onko sama tilanne paksullakin munalla? Olen miettinyt johtuuko laukeamattomuuteni pelkällä yhdynnällä ilman lisästumulaatiota munan ohuudesta. Ap

Vierailija

Se on aika yksilöllinen kokemus. En osaa muuta sanoa kuin, että hyvältä tuntuu. Tarvitsen seksiltä muutakin kuin pelkän yhdynnän, että itse saan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mistä me voidaan tietää mikä on sulle liian iso tai pieni. Et ilmeisesti saa hyvää seksiä, jos tuollaisia täytyy kysellä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat