Mitä joululahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?

Vierailija

Ei käytä koruja eikä kosmetiikkaa, lahjakortit antaa takaisin 😊

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Suklaata? Tuoksukynttilöitä? Aika jalkahoitoon tms? Itse ostin tuon ikäiselle naiselle nätit neule legginsit, 2 ylipolven pituiset neulesukat ja perussukkia. Kuulostaa tylsältä lahjalta mutta ei oo, nuo on varmasti vanhemman naisen mieleen ja kivan näköisiä kaikki :) ja käytännöllisiä!

Sirpa T.

Heippa!

Olen tuon ikäinen, enkä myöskään käytä koruja tai kosmetiikkaa.

Ehdotan omaa kestosuosikkiani Biothermin bodylotionia (iso pumppupullo), tarj.hinta on 19.90e. Pakettiin lisäksi suloiset pehmosukat tai tossut. Tästä itse ilahtuisin!

Aleksi

Vierailija kirjoitti:
Hautapaikka?

Inhottavuuksia kirjoittaville itselleen tulee tapahtumaan jotain hyvin pahaa. Sillä paha saa useinkin palkkansa. Nämä kirjoittajat ovat mieleltään kuin Seinäjoen teinipuukottaja.

Vierailija

Pussilakanat? Tuon ikäisillä on yleensä nuoruuden liinavaatteet jo vähän virttyneitä, mutta ei sitten kuitenkaan viitsitä itse ostaa uusia, kun "vanhat eivät vielä ole ihan hajalla". Eli uudet lakanat tulisivat luultavasti oikeasti heti hyötykäyttöön, ellei saaja ole ihan intohimoinen tekstiiliharrastaja.

Susanna S.

Vierailija kirjoitti:
Suklaata? Tuoksukynttilöitä? Aika jalkahoitoon tms? Itse ostin tuon ikäiselle naiselle nätit neule legginsit, 2 ylipolven pituiset neulesukat ja perussukkia. Kuulostaa tylsältä lahjalta mutta ei oo, nuo on varmasti vanhemman naisen mieleen ja kivan näköisiä kaikki :) ja käytännöllisiä!

Unohda suklaa, tuoksukynttilät, legginsit ja perussukat. niitä on meillä kaikilla liikaa! Lahjakortti jalkahoitoon on yes, eikä mitään "aikaa" sinne!

Vierailija

Kyllä kuusikymppisenä naisena naurattaa nämä lahjaehdotukset. Arkkua en menisi ostamaan edes äidilleni joka täytti äskettäin 85 ja nuoruuden pussilakanat ovat aikoja sitten hajonneet vaikka ennen toki tehtiinkin lujempia tekstiilejä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat