Liberaali älymystö ja idealistit, millainen on eurooppalainen unelmayhteiskunta tai Suomi 2020-luvulla? :)

Vierailija

Ei rasismia ja synkkää pessimismiä tähän!

Annetaan kerrankin mahdollisuus kertoa, mistä siinä unelmassa on kyse, ja mitkä ovat konkreettiset tavoitteet. Emmehän me muuten voi ymmärtää toisiamme. Toinen laita on tehnyt näkemyksensä jo erittäin selväksi :)

Jos et tykkää keskustelusta, niin siinä on se "nuoli alas"-toiminto, se on iisimpää kuin perätön ilmianto.

Kommentit (4)

Vierailija

Jaa, itse odotan paljon uusia ostoskeskuksia, joita saa venata ainakin 5 vuotta. Viidessä vuodessa tuskin mitään tapahtuu hirveästi. Toivottavasti ostovoimas kasvaa, mutta se siinä sitten onkin. Ostarillakaan mitään ei tee, koska kaiken voi hankkia netistä, mutta ehkä jossain kahvilassa voisi käydä... ja sit ne poikittaisradat Helsingissä ovat myös tervetulleita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse odotan paljon uusia ostoskeskuksia, joita saa venata ainakin 5 vuotta. Viidessä vuodessa tuskin mitään tapahtuu hirveästi. Toivottavasti ostovoimas kasvaa, mutta se siinä sitten onkin. Ostarillakaan mitään ei tee, koska kaiken voi hankkia netistä, mutta ehkä jossain kahvilassa voisi käydä... ja sit ne poikittaisradat Helsingissä ovat myös tervetulleita.

Ei mulla oo 2020 luvun suhteen mitään erityisiä unelmia, koska mitään suurta muutosta tuskin 15 vuoden sisään tapahtuu.

Vierailija

Tässäkö kaikki? Voitte myös kertoa elämänkatsomuksestanne. Onko se sellainen "kattellaan päivä kerrallaan" tai "kaikki menee omalla painollaan parhain päin", "se tulee mikä on tullakseen", mikä osaltaan selittäisi sen, että harva tuo esiin näkemyksiään tulevaisuudesta?

Yritän oppia jotain, tämä tulevaisuudelle petaaminen on käynyt ahdistavaksi.

Vierailija

Tavoitteita tietenkin on oman uran suhteen ja muuta sellaista, mutta en nyt odota että yhteiskunta jotenkin ihan täydellisesti mullistuisi tai siitä tulisi jokin UNELMA 2020-luvulla, joten en jaksa haaveilla sellaisesta. Suomessa 2020-luvulla on varmaan melko samanlaista kuin Suomessa tänään. Trendit vain hieman muuttuvat ja tekniikka on hitusen kehittynyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat