lamaannun joskus kun näen jonkun jota pidän todella seksikkäänä miehenä

Vierailija

Katsellessani saatan jopa ihan lamaantua. Harvoin näitä keissejä mutta nyt on ollut eräs. Melkein polvet pettää alta. Ihan kuin olisi teini.

Kommentit (12)

Vierailija

koko kroppaa alkaa kihelmöimään ja tuntee sen aallon joka lamauttaa ja koko kehon valtaa lämpö ja jalat menee melkeen alta. Sen jälkeen alkaa armoton panetus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
koko kroppaa alkaa kihelmöimään ja tuntee sen aallon joka lamauttaa ja koko kehon valtaa lämpö ja jalat menee melkeen alta. Sen jälkeen alkaa armoton panetus.

Sama mulla. Ja tämä ärsyttää, koska olen rupsahtanut, nelikymppinen, läski akanlyllerö, ja silti kroppa reagoi kuin kiimaisella teinillä. Ja mitään toivoa ei ole enää saada niiltä miehiltä, jotka tällaisia tunteita aiheuttaa :\

Vierailija

Niin minäkin ajattelin. Menin ehdottamaan miehelle yhdenillan suhdetta, kun ajattelin, että ei hän voisi minusta olla enemmän kiinnostunut, ja nyt ollaan naimisissa. Paras suhteeni ikinä, kun perustuu voimakkaaseen kemiaan.

Vierailija

ei mun mielestä naiset oo viettelijöitä kun miehet niitä on. jos mä oon todella kiihottunut jostain miehestä, ei mun tarvi saada kun se visuaalinen ärsyke, niin mä oon ihan vietävissä, enkä pystyis paneen hanttiin ollenkaan jos tällanen tyyppi tulis mun luo.tää on vaan erittäin harvinaista mulle. sen vuoksi onkin ihmeellistä jos tuollanen tulee vastaan.

M39

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se viimestää papin aameneen mennessä alkaa helpottamaan.

Vierailija

Komppaan miehenä. Tällaisiin törmää ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Mikään ei olisi ihanampaa kuin saada tuollainen nainen :) mutta mulle kelpaisi myös toisinpäin eli nainen joka tuntisi näin minuun.

Sitä odotellessa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla työkaveri aiheuttaa tätä ja se ei aina oo miellyttävää, usein enemminkin kiusallista kun tuntee oikeen sykkivänsä aina hänen seurassaan ja ollaan usein päivittäin tekemisissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en lamaannu..käyn kimppuun!*murr*

Miksi kuvittelet että tuo on hyvä asia? Alkaa vaan vituttaa kun tuntematon akka kiehnää ympärillä, eikä tajua poistua. Luuletko olevasi jotenkin erityinen, ja että sinulla on oikeus lähennellä? Myös miehillä on oikeus koskemattomuuteen!

Vierailija

Mulla on paljon vaikeampaa. Kun tapaan oikein unelmamiehen, en toivo mitään yhden yön panojuttuja, vaan toivon, että saisin hänet ihastumaan itseenim sillee romanttisesti. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat