Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako hikinen mies?

Vierailija

Jos kiihottaa, mikä tilanne on paras vai ovatko kaikki hyviä?
.
a. mies on hikoillut fyysisessä työssä
b. mies on hikoillut koska hänellä on kuuma
c. mies on hikoillut urheillessaan
.
Omasta mielestäni hikinen mies on ällö enkä halua koskea. Olen 22-vuotias nainen.

Kommentit (13)

Vierailija

Tykkään urheillessa hikoilemisesta, eikä se oikeastaan haisekkaan. Mutta se ei ole kiva kun hikoilee ylipitkän työpäivän aikana ja kainalot haisee kamalalta ja kalsarit kakalta.

t.mies

Vierailija

Mun fetissi on hikoilevat miehet. Mulla meni kerran pesukone rikki ja kutsuin huoltomiehen katsomaan sitä. Mies oli komea n. 25 vuotias. Esitin olevani läppärilläni keittiössä, kun mies korjasi pesukonettani, vaikka oikeasti tiirailin häntä ja hieroin itseäni samalla (näköyhteys keittiöstä pesuhuoneeseen). Kun hän sai hommat valmiiksi, hänen harmaa paita oli selkää myöten hiestä märkä. Flirttailtiin siinä hetken aikaa ja ehdotin "luonnossa maksamista". Mies suostui tähän ja palvoin hänen miesmäiseltä hieltä haisevaa kyrpää, kunnes se laukesi naamalleni. Mies poistui tämän jälkeen emmekä sanoneet toisillemme sanaakaan. En pessyt spermaa naamaltani koko loppupäivään ja masturboin varmaan 5 kertaa tilanteelle illemmalla.

N23

Vierailija

Jos mies hikoilee urheilun tai fyysisen työn takia, niin kiihottaa. Jos taas hikoilee, kun on lihava tai huonokuntoinen, ei kiihota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa! Miesten pukuhuoneet on aika kiimaisia. Aina.

-melkeinheteromies-

Taidat olla karhumies, tunnusta suoraan.

T. Mies, joka ei tykkää hiestä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat