Huh!'Oon vasta 33v mutta silti kasvoissa rupee näkymään vanhenemisen merkit. Ryppyjä silmien ympärillä ja juonteet suun ympärillä. :-(...

Vierailija

Vanhuus ei tule yksinään, huoh...

Minkä ikäisenä sinä rupesit huomaamaan ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Juonteet alkoivat tulla esille tuossa 45 paikkeilla. Ja nyt 52 vuotiaana, myös leukalinja on veltostunut ja kaula alkanut kurtistua. Ryppyjä ei kuitenkaan vieläkään juuri ole. Riippuu varmaan ihotyypistäni. Kiitollinen olen, että näytän samanikäiseltä kun nelikymppiset kaverini. Ulkoilen päivittäin ja nukun kahdeksan tuntia yössä. En ole koskaan tupakoinut.

Vierailija

Mulla alkaa nyt 25 vuotiaana näkymään pintakuivassa ihossa pieniä 'harakanvarpaita' etenkin tuossa silmän ulkonurkassa ja sen alla. Rypyt näkyvät siinä kohtaa joka rypistyy kun hymyilen. En pidä niitä ollenkaan pahana, ovat jopa nätit. Syön terveellisesti, liikun, nukun 8h yössä, en tupakoi ja lisäksi huollan ihoani huolellisesti ja tunnollisesti. Geenit ne on jotka vaikuttaa ja se millainen ihosi sekä naamasi ylipäätään on. Kaveripiiriäni katsoessani sijoitun tässä ryppyisyydessäni ehkä keskivaiheille. Parhaalla ystävälläni on syvät uurteet otsassa, koska hänen raskaat luomensa aiheuttavat sen että hän nostaa otsaansa. Toinen kaverini näyttää 14 vuotiaalta. Näin me ollaan erilaisia. Ei sitä kannata stressata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa nyt 25 vuotiaana näkymään pintakuivassa ihossa pieniä 'harakanvarpaita' etenkin tuossa silmän ulkonurkassa ja sen alla. Rypyt näkyvät siinä kohtaa joka rypistyy kun hymyilen. En pidä niitä ollenkaan pahana, ovat jopa nätit. Syön terveellisesti, liikun, nukun 8h yössä, en tupakoi ja lisäksi huollan ihoani huolellisesti ja tunnollisesti. Geenit ne on jotka vaikuttaa ja se millainen ihosi sekä naamasi ylipäätään on. Kaveripiiriäni katsoessani sijoitun tässä ryppyisyydessäni ehkä keskivaiheille. Parhaalla ystävälläni on syvät uurteet otsassa, koska hänen raskaat luomensa aiheuttavat sen että hän nostaa otsaansa. Toinen kaverini näyttää 14 vuotiaalta. Näin me ollaan erilaisia. Ei sitä kannata stressata.

No ei kaksvitosella mitään ryppyjä ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mulla on jo täs 24 weenä syvemmät ja runsaammat otsarypyt kuin 50 vuotiaalla mutsillani. Minä myös rypistelen otsaani, en tosin tiedosta sitä. Lisäks mulla on semmoset Blake Lively- tyyppiset suunympärys rypyt, jee. Noita pikkuryppyjä mulla on ollu jostain 17 vuotiaasta lähtien. Oli nyt vaan pakko sanoo. Ja muahan siis yleisesti luullaan päälle kolmekybäseksi, ikävä kyllä.

Vierailija

No just. Mulla alko tulee ryppyjä joskus 18v. Hiukset alko lähtemään 17v. Mies siis olen. Tällästä tää on. Toisaalta, oon sitten muuten pysynyt terveenä ja laihana. Tällästä tää geenilotto on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Todellakin voi olla 25 kesäisellä ryppyjä!! Minulla on käynyt niin hyvin että perin isäni piirteet, kun taas kaksoissisareni näyttää aivan äidiltämme. Siskoni on huomattavasti rypykkäämpi kun minä. Ihmiset jotka eivät tiedä meidän olevan kaksosia luulevat aina siskoani perheen esikoisena, vaikka olemme nuorimmat. Eli hän näyttää vanhemmalta kuin 5 vuotta vanhempi isosiskomme (joka kyllä näyttää taas nuorelta). Mutta siis rypyt 25 vuotiaana- ikävä kyllä näin voi käydä, eikä ole edes harvinaista.

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun merkit on näkyny aikoja sitten. Me miehet ei vain kohteliaasti olla kerrottu.

Luulen asian olevan juuri näin. Mulle sanoi kosmetologi joskus 19 vuotiaana, että nyt niitä pintaryppyjä ja laineita alkaa sitten kehittymään juuri niihin kohtiin, joista iho "rypistyy" hymyillessä ja ilmeillessä. Nuori ja kimmoisa iho kuitenkin palautuu heti kun ilme loppuu ja kyseinen kohta suoristuu. Naisen iho on vielä miehen ihoa pehmeämpi ja ohuempi, joten siihen jäljet jäävät herkemmin näkyviin. Nämä on pääsääntöisesti geeneistä johtuvia asioita. Elämäntavat ja ihonhoitorutiinit avittavat kyllä, mutta ryppyjen syntyminen on kiinni juuri tuosta millainen naama sinulla on, kuten joku yllä asian ilmaisi. Itselläni on sellaiset silmäpussirypyt sekä vanha kunnon sibeliusryppy, ja ne varmasti olivat siinä jo ollessani hieman yli 20, nyt yhdeksän vuotta myöhemmin ne ovat siinä edelleen syvempinä ja kasvaneina. Pahempia otsaryppyjä minulla ei ole, sillä opettelin tietoisesti pois otsan kurtistelusta havaittuani ensimmäiset juonteet otsallani juurikin silloin parikymppisenä.

Vierailija

Minulla on huono tuuri käynyt, sillä sain isäni geenit.. Olen 25 vuotias, mutta minulla on jo selkeät rypyt kasvoissa. Silmien alla on rypyt, otsassa voimakas vaakaryppy, ja myös viivat poskien ja suun välille on ilmestynyt. Olen aina elänyt terveellisesti. Vähän kauhistuttaa, että miltä näytän kolmikymppisenä.. Minusta ihmiset ovat onnekkaita, jos rypyt alkavat ilmestyä, vasta 30v. jälkeen.. Toisaalta yritän olla murehtimaan ryppyjäni liikaa, elämässä on suurempiakin murheita, kuin rypyt, ja muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäköön.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat