Hukkaan luovuuteni AV:ssa, mitä teen?

Vierailija

Olen luovan työn ammattilainen, mutta työntekoni kärsii kun käytän kaiken energiani, nokkeluuteni, sanataiteiluni ja muun innovatiivisuuteni Aihe Vapaalle kirjoittamiseen. Mitä tilanteelle voisi tehdä? AV:lle kirjoittamisen lopettaminen ei tietenkään ole vaihtoehto, ymmärrätte varmasti. Otanko loparit vai teetänkö jatkossa ovelasti työt salapalstatyövoimalla sepittelemällä sopivanlaisia keskustelualoituksia ja napsimalla sieltä parhaat palat itselleni ideoiksi? Työt olen saanut toistaiseksi vielä tehtyä ajallaan ja kunnialla, mutta pelkään että parhaat hommat menee jatkossa muille, jos tasoni laskee tästä.

t. duunipaikan himmenevä tähti

Kommentit (4)

Vierailija

Aloitus oli kyllä sellaista oman selän taputtelua, että ei sitä ihan ilman hyvyä voinut lukea. Onko joku muukin joskus kehunut sinua itsesi ja äitisi lisäksi, ap?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli kyllä sellaista oman selän taputtelua, että ei sitä ihan ilman hyvyä voinut lukea. Onko joku muukin joskus kehunut sinua itsesi ja äitisi lisäksi, ap?

Kyllä vain! Olen saanut kommenteilleni hyväksyviä, ylöspäin osoittavia nuolia AV:ssa useita kertoja. En tiedä onko äitini tähän osallinen.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat