Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roskishaamujen jälkeen vahvoja viivoja saaneet?

10.02.2006 |

Tiedän, että täällä on keskusteltu näistä aiemminkin, mutta en oikein muista tarkkaan minkälaisia kokemuksia teillä nyt oli ollutkaan roskishaamuista?

Eli onko täällä kuinka moni roskishaamuista saanut vahvistuneen normaalin plussan, vaiko on kyseessä ollut vaan tosiaan testiajan ulkopuolella ilmestynyt viiva, joka ei tarkoita mitään? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

Mulla on Acon10 r-testejä kaapissa odottamassa testaamista sitten kun vielä malttaisin tuonne ensi viikkoon? Olen vaan kuullut, että nimenomaan Acon10:t voivat helposti antaa roskishaamuja kun niitä tunnin parin päästä katsoo uudelleen???

titi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun testi näytti kahta viivaa kahden tunnin päästä testauksesta. Olin tuolloin yhteydessä lääkefirmaan ja sieltä sanottiin, ettei kahta viivaa ilmesty, ellei raskauden aiheuttamaan hormonia pissasta löydy, joten onnea plussan johdosta!

Sansku

Vierailija
2/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti puhuit kahdesta selkeästä viivasta. Entä jos kyseessä olisi vain " viivan paikka" ilman punaista väriä?

titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt neljä Acon10-testiä (apteekin) viimeisen 5 vrk aikana, tuloksena kp 29 ja kp 30 iltapissoista roskishaamut, sitten kp 32 aamupissasta nega ja nyt kp 34 iltapissasta viiva. Hailakka, mutta viiva.

Mutta olin kyllä kp 32 jo ihan valmis luovuttamaan, koska minun käsityksen mukaan roskishaamujen pitäisi vahvistua ajan kanssa.

Olen myös täällä palstalla lukenut jonkun testiedustajan viestin, että plussa voi tulla määräajan ulkopuolella, koska ilma reagoi jotenkin testin kanssa. JA olen lukenut jonkun toisen viestin, että määräajan jälkeen virtsan proteiinit voivat aiheuttaa vääriä plussia.

Itse järkeilen vielä, että roskishaamun voi aiheuttaa liian pieni määrä hcg:a, ja että liian pieni määrä voisi johtua keskenmenosta. Tälle mulla ei ole muuta kuin mutuperusteita kuitenkaan.

Coe

Vierailija
4/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tämä asia muidenkin kokemuksista jo sen takia, että toisen raskauden alussa tein tosiaan kans sillä apteekin Acon10:llä sen roskishaamun sillon eka ja myöhemmin se sitten vahvistui, en muista montako päivää siinä meni. Ja sillon tosiaan sain itse sen roskishaamun vaan sellaisen, että siinä näkyi valkeat viivan äärirajat, mutta ei viivassa väriä...eli se viivan paikka vaan. Valitettavasti sekin raskaus meni kesken, niin kuin sitä aiempikin.

Mutta kiitos teidän kokemuksista. Josko sitä sitten sunnuntaina " ehkä" uskaltas kattoa näkyykö testissä mitään. =)

titi

Vierailija
5/10 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin kp 31(/28) Apteekin omalla ja 5-10 minuutin sisällä ei tullut sitten niin minkäänlaista viivaa kontrolliviivan lisäksi. Jätin tikun lojumaan ja puolen tunnin kuluttua siihen olikin ilmestynyt hyvin hyvin haalea viiva, joka juuri ja juuri näkyi kun tikkua käänteli ja väänteli. Vielä tunnin päästä viiva oli näkyvissä, mutta en siihen vielä uskonut, vaan uskoin ennemmin valmistajan kieltoa olla lukematta tulosta kymmenen minuutin jälkeen.

Kp 33 testasin uudelleen (sama merkki) ja nyt ruutuun ilmestyi sallitun ajan puitteissa haaleaakin haaleampi viiva. Kp 35 testasin vielä kerran, tällä kertaa Aconilla, ja siinä vaiheessa ei ollut enää epäilystäkään; raskaana ollaan.

En halua luoda turhaa toivoa kehenkään (olen tällä palstalla lukenut kokemuksista, joissa roskishaamu ei ole ikinä vahvistunut) mutta omalla kohdallani roskishaamun seuraus oli kuitenkin positiivinen raskaustesti:)

Vierailija
6/10 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kp 26-29/29 tein pari acon 10 -liuskatestiä, joihin tuli roskishaamu 45 min kuluttua testaamisesta (siis ei näkynyt yhtään mitään ennen sitä), sitten kp 30/29 tuli biocardilla hailakka mutta selkeä plussa, parin päivän päästä vielä hailakampi viiva apteekin omalla ja sitten melkein heti perään alkuraskauden km. Eli uskon että roskishaamu enteilee plussaa, mutta mulla sillä kertaa plussatestien hailakkuus merkitsi ehkä liian pientä hcg-määrää ja km oli väistämätön. Jatkossa testaan varmaan vasta kun täti on viikon myöhässä, niin paha pettymys plussan menettäminen oli. Mun kierrot on kyllä yleensä täysin säännölliset 29 päivää. Monella haalea plussa tossa vaiheessa on myöhemmin vahvistunut ja raskaus jatkunut.

Vierailija
7/10 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ikävä kyllä. Itse tein viime kierrossa kaksi Aconin kasettitestiä ja molemmista sain roskishaamun, noin 1-2 tuntia testin tekemisestä. Kuitenkin menkat alkoi ja Apteekin oma näytti puhdasta negaa kaksi päivää roskishaamusta. Joten ikäväkseni voin sanoa, ettei noi taida kertoa puolin tai toisin raskaudesta noi " jälkiplussat" ...

Vierailija
8/10 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viiva vahvistui vasta viikon odottelun jälkeen.

Haamu siis ilmestyi kun olin odottanut pari tuntia ja plussa se sitten kuitenkin oli. Että tapauksia on kaikenlaisia....

Soffu rv 21 menossa

Vierailija
9/10 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin Acon10 " kasettitesti" ja sillä sain sillon sen testiajan jälkeen ne sen viivan paikan " ilman väriä" ja se kyllä vahvistui.

Omista Apteekin testeistä on kokemusta sen verran, että niihin jos haamu tulee niin se on kyllä tosiaan voisin sanoa, että on raskaana...nimittäin kyllä se Apteekin oma testi oli mulla AINA täysin blanco valkoinen, enkä saanut siihen yhtikäs mitään edes tuntien odotusajan päästä vaikka kuinka tiirasin, paitsi sitten kun sillä sen yhden haamujen haamun sain, niin se sitten kyllä siitä vahvistui ja olin raskaana.

Valitettavasti noista Aconin kasettitesteistä on monet sanoneet, että niihin se roskishaamu helposti tulisi. Naksulla se ei tarkoittanut mitään...mulla taas viimeksi tarkoitti ja nyt mietin, että mulla on nyt tuolla kaapissa noita netistä tilattuja Aconin liuskatestejä. Onko joku niihinkin saanut haamuviivoja tai " viivan paikan" ja että se olis tarkoittanut raskautta?

titi

Vierailija
10/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin ihan ymmälläni näistä " roskishaamusta" . Sain apteekin omalla perajantaina haamun sallitun ajan sisällä. Näkyi ihan selvästi ilman mitään tiirailua. Ajattelin yllättää mieheni iloisesti tänään vauva-uutisilla ja testata vahvemman plussan nyt sunnuntaina ennen kuin kerron. Kuinkas kävikään...IHAN PUHDAS NEGA!! sama oli testikin, joten oletan, että haamu on ollut väärä tai raskaus todellakin teki ohimarssin. Harmittaa, kun ehdin jo innostua.