Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mulla on?!

Vierailija

Ulospäin vaikutan mukavalta, iloiselta ja kivalta tyypiltä. Sisällä kuitenkin velloo, olen epävarma työyhteisössäni ja viime aikoina on tullut ohan ihme ajatuksia. Esim. mitä ihmiset sanoisivat, jos olisin kuollut, millainen mielikuva ja muisto minusta ihmisille jäisi, mikä olisi kaikista paras tapa tappaa itsensä siten, että se vaikuttaisi vahingolta lapsille ja miehelle.

Töihin on todella raskasta mennä, mutta sitten kun sinne pääsee, on ihan ok ja ainakin ulospäin olen ok.

Kotona kaikki hyvin. Mitä nyt sukulaisen kuolema surettaa ja tämä maailman tila ahdistaa ihan **tusti!

Pitäisikö puhua jollekin? Pelkään, ettei minua oteta todesta, jotenkin vaan vähätellään vaivoja.

Ja P.S. En tod. ole tappamassa itseäni! Siksi ajatukset kummastuttaakin.

Kommentit (9)

Vierailija

Aina kannattaa tuollaisista äkillisesti alkaneista (ja toki myös pitkäänkin olleista) ajatuksista varata aikaa lääkärille. Oireet voi olla niin monen sairauden alkuoireita, niin fyysisen kuin psyykkisenkin sairauden.

Vierailija

Menisinkö yleislääkärille työterveyteen? Jotenkin tuntuu niin kauhealta lähteä purkamaan tuntoja, joissa ei päätä ei häntää. Ihan kuin joutuisi riisumaan itseänsä alasti!

Ap

Vierailija

Parempi se on "puhua päätä selväksi" ammatti-ihmiselle kuin murehtia itsekseen. Uskon että kynnys varata aikaa on kova mutta koita ajatella niin, että ei siitä ole kuin hyötyä! Tsemppiä!

Vierailija

Se vähän askarruttaa, että mitä se yleislääkäri asialle mahtaa. Mutta onko se ainut väylä? Sen lisäksi, että menisi suoraan spesialistille yksityiselle puolelle...

Ap

Vierailija

Kaikkihan noita jossain vaiheessa miettii, mutta jos levy jää päälle pitemmäksi aikaa niin sitten on syytä käydä kallonkutistajalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat