Nelikymppiset perheenisät tuijottavat

Vierailija

Olen 27-vuotias sporttinen nainen. Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että noin nelikymppiset naimisissa olevat miehet tuijottavat minua todella usein. Tulevat myös juttelemaan herkästi ja jutussa on flirttiä mukana. Mistä tämä johtuu? Olen itsekin naimisissa. Muissa ikäluokissa en ole kohdannut tällaista käytöstä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minä en huomaa tuon ikäisiltä, mutta hieman yli 50- vuotiaat käyttäytyy juuri noin minua kohtaan. Ja kaikenmoista ehdotusta on kuultu.. Olen sinua muutaman vuoden vanhempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
empä oikein jaksa uskoa. Ei ainakaan minun kaveripiirissäni noin toimita.

Kuka tässä nyt kaveripiiristä puhuu?

Vierailija

Jahas ja sä tunnstat ihan tuosta vaan kuka on naimisissa ja vieläpä kuka on perheenisä, hooohhoijaa. Mua taas tuijottaa pelkästään komeat ja rikkaat alle 30 v vapaat miehet. Onneksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näytät ilmeisesti keski-ikäiseltä.

Niin joo, keski-ikäiset ovat tunnetusti kiinnostuneita vain toisista keski-ikäisistä.:D eiköhän se nuoruus ja kiinteys houkuttele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näytät ilmeisesti keski-ikäiseltä.

Niin näytät ap.

Sori, mut luulin sua mun ikäiseks.

Terv, 

Pertti Iso-Houkua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jahas ja sä tunnstat ihan tuosta vaan kuka on naimisissa ja vieläpä kuka on perheenisä, hooohhoijaa. Mua taas tuijottaa pelkästään komeat ja rikkaat alle 30 v vapaat miehet. Onneksi.

Mua on tuijottanut vaan justin bieber.

Vierailija

Ja sinäkö et tuijota näitä miehiä kun kerran huomaat heidän "tuijotuksensa"? :D Sinä se taidat tässä tarinassa olla suurin puutteessa oleva ja flirttaileva tapaus. Eipä siinä tietenkään mitään, sen kuin tuijottelet vain, kiva kun miehillä on joku halpa harrastus.

Vierailija

Olen kanssa ihmetellyt miksi 37 vuotias naimisissa oleva perheenisä tuijottaa ja ehdottelee kaikkea minulle 28 vuotiaalle. Ai niin joo se onki mun aviomies! Ap kuulostaa niin keskenkasvuiselta, Niinkuin kaikki nelikymppiset olisivat ikäloppuja, naimisissa ja perheellisiä sekä kuolaavat vajaa kolmekymppisten perään.. Ilmiö voisi olla kummallinen ja vähän ällöttävä jos olisit 18 vuotias.

Vierailija

Saman huomannut! Mutta jos on ollut parikymmentä vuotta naimisissa saman naisen kanssa, viimeistään tuossa iässä alkaa muut naiset kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut! Mutta jos on ollut parikymmentä vuotta naimisissa saman naisen kanssa, viimeistään tuossa iässä alkaa muut naiset kiinnostaa.

Ehkä miehet luulevat, että olet joku päiväkodin täti tai sitten jos he ovat nuorina lapsensa saaneet, niin luulevat sinua lapsensa pissiskaveriksi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat