Uskallanko kokeilla Tampaxeja? Laajenee kuulemma hassusti...

Tampsuttelija

Viimeset 2 vuotta käyttäny pelkkiä ob tampooneja, rupee pikku hiljaa tympimään se veri kynsinauhoissa kun tampsun vaihtaa. Tampaxi kuulemma laajenee silleen levyksi, kun ob pysyy pyöreänä, eikö se tampaxin pois otto satu jos on järkyttävän leveä?

Kuukuppeilijat ja rättitädit vaietkoon, tampooni on mulle ainoa vaihtoehto.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

On ob:llakin asettimellisia, kokeile niitä tai sit vain peset kädet paremmin vaihdon yhteydessä. Ei mulla ainakaan ole kynsinauhat veressä. Tampaxit kuulemma laajenevat pituussuunnassa ja niillä tulee helposti ohivuotoa. Itse en ole edes kokeillut, kun olen kuullut niin paljon negakommentteja Tampaxeista. Ob:t ovat luotettavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo paljon oudommin laajenee obt. Ja aina katoaa jonnekin sisuksiin sen vittumaisen narun takia.

Narun takiahan se just ei pääse katoamaan, vaan on oikeassa paikassa. Tampaxeissako ei ole narua? Roikkuuko se sitten pimpsansuulla koko tamponi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paljon oudommin laajenee obt. Ja aina katoaa jonnekin sisuksiin sen vittumaisen narun takia.

Narun takiahan se just ei pääse katoamaan, vaan on oikeassa paikassa. Tampaxeissako ei ole narua? Roikkuuko se sitten pimpsansuulla koko tamponi?

Tietenkin niissä on naru, ja se on jotenkin paljon jämäkämmän ja luotettavamman oloinen. Se ob:n on niin heiveröinen että melkein joka kerta saa paniikissa kaivella sitä narua sisuksistaan haha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkin niissä on naru, ja se on jotenkin paljon jämäkämmän ja luotettavamman oloinen. Se ob:n on niin heiveröinen että melkein joka kerta saa paniikissa kaivella sitä narua sisuksistaan haha.

Heiveröinen naru? Ei ole kyllä ikinä mennyt poikki. Toisaalta en myöskään työnnä narua koskaan sisääni, vaan jätän roikkumaan ja siirrän vessassa käydessä sivuun. Onko tampaxin naru jotain köydenpaksuista?

Ap

Kyllä mä kädet pesen eikä sitä verta pesun jälkeen jää sormiin mutta kaikki housujen nostaminen yms on kivempaa kun sormi ei oo veressä.

Se ob pitää muotonsa (suurenee vaan) eikä muutu palloks, mutta Tampax ilmeisesti sit joko pituus suunnassa laajenee (eikö se sit tuu ulos?) tai leveys suunnassa levyks vähän laadusta riippuen. Obn asetin tampsut on hiukka kalliita...

Ja vielä että ikinä en oo tajunnu tota miten joku hukkaa sen narun sisäänsä? Kyllä mulla jää 5cm roikkumaan se ja laitan aina sisempien ja ulompien häppäreiden väliin sen - ei oo pissatessa tiellä ja pysyy tallessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kädet pesen eikä sitä verta pesun jälkeen jää sormiin mutta kaikki housujen nostaminen yms on kivempaa kun sormi ei oo veressä.

Se ob pitää muotonsa (suurenee vaan) eikä muutu palloks, mutta Tampax ilmeisesti sit joko pituus suunnassa laajenee (eikö se sit tuu ulos?) tai leveys suunnassa levyks vähän laadusta riippuen. Obn asetin tampsut on hiukka kalliita...

Ja vielä että ikinä en oo tajunnu tota miten joku hukkaa sen narun sisäänsä? Kyllä mulla jää 5cm roikkumaan se ja laitan aina sisempien ja ulompien häppäreiden väliin sen - ei oo pissatessa tiellä ja pysyy tallessa.

Onko sulla kookkaat sisemmät häppärit? En mä kyllä siinä saa mitään narua pysymään :-o

Vierailija

Mun ob:t myydään narun kanssa. Ei oo sormet siellä eikä täällä, eikä varsinkaan veressä. Lisäksi lantionpohjan lihasten treenaaminen vaikuttaa siihen, ettei yhtään mikään pääse muodottomaksi"palloksi" tai " levyksi" genitaaleissa. Kannattaa valita tamponin koko vuodon mukaan ja vaihtaa riittävän usein.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat