Kertoisitko muiden kanssa panemisesta tapailuvaiheessa?

Vierailija

Tilanne on siis se, että olen nyt ollut miesystäväni kanssa 6 vuotta yhdessä. Aikoinaan kun aloimme seurustelemaan, elin melko villiä ja ajattelematonta nuoruuttani vielä. Tämä ja alkoholi johti siihen, että harrastin känniseksiä kahden eri ystäväni kanssa kertaluonteisesti kun olimme mieheni kanssa tapailleet 2-3 kk. Itse en ainakaan nimittänyt sitä vielä seurusteluksi silloin, mutta pelkään mieheni olleen hieman enemmän vakavissaan omalta puoleltaan.

Kysymys kuuluukin, että onko parempi jättää vain teinivuosien tyhmyydet kertomatta? Asia välillä painaa minua yhä, ja kosinnastakin on välillä ollut puhetta. En haluaisi turhaan satuttaa miestäni. Hän on hyvin pettämisvastainen.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei kai mihinkään kypsään ja aikuiseen suhteeseen kuulu entisten panojen kertailu ja kuvailu?? Unohda koko juttu ja ole hienotunteinen, järkevä ihminen nyt!

Vierailija

Voi ap. Olisit kertonut silloin aikoinaan, aika vaikeaa nyt enää jos mies siitä pahastuukin. Jos mies sanoisi eihän se mitään, niin unohtaisitko ne silloin? Miksi tahdot miehen synninpäästön? Haluaisit, että ne ois miehelle ok. Ei voi olla varma, oisko ne. Jos ne eivät ole miehelle ok et voita kertomisella yhtään mitään. Miksi siis haluat kertoa ne miehelle?

Vierailija

Kuuden vuoden takaisten teinipanokokemusten uudelleen esilletuominen ei varmastikaan ole kovin monen mielestä kovin iloinen asia. Mitä ihmettä sillä voittaisit, jos kyse ei alunperinkään ollut mielestäsi pettämisestä vaan siitä että suhde ei vielä ollut vakiintunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat