Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ostanut vaatteita Du & Jag kerhosta ?

10.02.2006 |

Onko kukaan ostellut kyseiseltä kerholta vaatteita ? Ja onko koot " normaaleja" ? Muita kokemuksia ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulle kanssa tuli tänään postissa se esite. tai kirje...

ja mietin että mikä se on?

Vierailija
2/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse oikein " vakuuttunut" koko jutusta. Yritin etsiä tietoa netistä tuloksetta. Ehkä en osannut etsiä oikein??? Mutta enpä taida moiseen kerhoon liittyä... Jos joku tosiaan tietäisi asiasta, olisi kiva kuulla juttuja, kokemuksia jne.

Charlotte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media-alalla työskentelevänä, ja muutenkin, sanoisin, etten itse ostaisi mitään firmasta, jonka esite on niin surkea... huonosta suomesta aina kälyisen taittoon.

Vierailija
4/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se esite oli aikas surkea. Mitään nettisivuja tms ei mainita.

Minä en ainakaan liity!

Vierailija
5/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vaatteet&tarvikkeet-puolella on tänään kyselty samasta kerhosta. Siellä taisi olla nettiosoitekin annettuna. Oma poikani kuului aikoinaan kyseiseen kerhoon ja ainakin silloin vaatteet olivat ihan kivan näköisiä ja laadukkaita.

Vierailija
6/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://djf.dts.se/camoni/main.asp?url=start

Itse meinaan liittyä ja sittenhän voin erota jos en ole tyytyväinen. Näissä hommissa on Suomessa aika tiukat säännöt, ei ole olemassa mitään vaaraa tulla huijatuksi, ellei sitten kyse ole siitä että on itse lukenut paperit ja ennenkaikkea ehdot huonosti. Tietenkin jos on oikein skeptinen, voi käydä tarkistamassa onko yritys olemassa, siis onko se rekisteröity ja onko sillä (Suomessa) y-tunnus.. Tämä on ruotsalainen yritys joten en tiiä miten siitä saa tietoja..

Lounis

Vierailija
7/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaksi vuotta ja kumpikin lapsi on kerhossa. Vaatteet ovat hyviä ja laadukkaita. Pesussa eivät mene miksikään. Ja ainahan kuukauden paketin voi perua jos ei halua.

Onpa käytössä D&J:n vaatteita jotka ovat kolmannella lapsella, ja hyvin on kuosissa pysyneet. Ei muutakun mukaan vaan....

samaro

Vierailija
8/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikein tykännyt vaatteista. Olivat jotenkin epäkäytännöllisiä. Mut siitä tosiaan on jo se kuus vuotta.