Olen ekaa kertaa elämässäni jotenkin saatanan kyllästynyt!

Vierailija

Väsyttää..siivoan joka päivä lasten sotkuja,imuroin pyykkään ja tiskaan ja puunaan..mulle on riittänyt hyvin että on puhdas koti ja siistit lapset ja masu täys ja tyytyväinen mies..
nyt kyllästyttää,ei huvita siivota,ei laittaa ruokaa..
mies meni taas viikonlopuksi töihin ja mää oon jälleen jumissa täälä kotona lasten kanssa..en lähtenyt niitten kanssa edes ulos ja aamupala lojuu pöydällä!Kun ei huvita!

Nyt se tuli se kuuluisa mamma väsymys!!

Kommentit (8)

Vierailija

Ei ihme, että kyllästyttää. Itse olisin tuollaisessa elämäntilanteessa varmaankin itsemurhan partaalla. Miten ihmeessä tuollainen elämä on koskaan riittänyt sinulle? Eikö sinulla ole mitään omia intohimoja tai kiinnostuksenkohteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että kyllästyttää. Itse olisin tuollaisessa elämäntilanteessa varmaankin itsemurhan partaalla. Miten ihmeessä tuollainen elämä on koskaan riittänyt sinulle? Eikö sinulla ole mitään omia intohimoja tai kiinnostuksenkohteita?
Mua kiinnostaa, millaista elämää sä elät? Miten vietät tän lauantain?

Vierailija

Kyllästymistä seuraa syvä tyhjyyden tunne, ainakin omalla kohdallani. Minulla ei ole onneksi lapsia, olisin nykytilanteessa masentunut heidän tulevansa puolesta jos olisi. Olen valmistautunt, että henki voi lähteä milloin vain. En aktiivisesti itseäni ole tappamassa, mutta usko tulevaan ja parempaan huomiseen on ollut jo vuosia hukassa. Muuta ei ole kuin työ ja sekään ei ole nykypäivänä varmaa. Mitään tarkoitusta itselläni täällä oloon ei ole.

Vierailija

Milloin olet tehnyt jotain pelkästään itseäsi ajatellen? Lapsille ruutuaikaa hieman ja sinä mietit miten haluat antaa itsellesi aikaa. Sitten miehen kanssa juttelet suunnitelmistasi, vaikka kerran viikkoon sinne jumppaan tai mikä tuleekaan olemaan se sinun juttusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, millaista elämää sä elät? Miten vietät tän lauantain?
No tämän lauantain vietän flunssassa ja ahdistuneena tuosta Pariisin joukkomurhasta. Erehdyin seuraamaan uutispäivityksiä livenä ja näin kauheita painajaisia. Ei ehkä kovin edustava otos tyypillisestä lauantaista. -2

Vierailija

Joo sain siivottua ne aamupalat ja nyt siä on välipala sotkut..:)

Olkoon..on tää mulle ennen riittänyt,nyt vaan jotenkin uuvuttaa..

tekis mieli ratsastamaan ja ottaa vähän viiniä tänään ja koittaa huomena uusiksi..vituttaa kun mies meni v-lopuksi töihin kun ei sitten kerkee itekseen mihinkään kun viikot jo menee pyörittäessä tätä..

Mies vaikuttaa vain tyytyväiseltä kun oon kyllästyny enkä jaksa tehdä mitään enkä halua lähtee mihinkään..paska ukko...no ei oo mutta ketuttaa..

Vierailija

Ja sehän se eetä olisi kiinnostuksen kohteita mutta yksi:kaikki maksaa enkä halua tuhlata itseeni ja 2:mulla ei tunnu olevan aikaa mihinkään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat