MITÄ JÄRKEÄ TUPAKOINNISSA ON?!

Vierailija

Oikeasti miettikää ihmiset! Puhallatte rahanne savuna ilmaan. Jokainen tupakoitsija sairastuu keuhkoahtaumatautiin, voit myös saada keuhkosyövän jos poltat pitkään, kunto huononee, hampaat kellastuu, ulkonäkö muuttuu rumemmaksi, suurempiriski saada sydäninfarkti tai aivoinfarkti, haisette pahalta ja myrkytätte muutkin ympärillä olevat. Tupakointi vähentää parkinssonin taudin riskiä, mutta eikä se ole aika pikkujuttu keuhkosyövän rinnalla?
Tupakoinnissa ei ole mitään hyvä. Sekin, että siitä tulee hyvä ja rauhallinen olo johtuu siitä, että olet koukussa.

Ei kellään tule hyvä olo ekasta kerrasta sekä tupakointi on tapa joka täytyy oikeim opetella.

Kommentit (12)

Vierailija

Mitä järkeä on viinan juonnissa?
Mitä järkeä on karkin syönnissä?

Missään mitä ihminen tekee ei ole mitään järkeä. Jotkut vaan haluaa elämäänsä nautintoaineita mukaan ja se olkoon jokaisen oma ratkasu. Ei siis pitäisi sun tai muunkaan perskannikoita kihelmöidä jos mä haluan röökini poltella.

Vierailija

Puhuuko aloittaja oman kokemuksensa pohjalta?

Olen tupakoinut 6 vuoden ajan, aloitin 21-vuotiaana. Poltan 2-4 tupakkaa kuukaudessa, joskus vähemmän. Joskus on vaan niin kova stressi tai ahdistus että siihen kaipaa hetken taukoa, mielestäni yksi tupakka on parempi vaihtoehto kuin vankka humala.

Kovin pahoillani olen jos tupakointi kielletään kokonaan, monelle ihmiselle kun se ei ole terveyden vievä riippuvuus vaan pieni hengähdystauko.

Vierailija

Työkaverini on minua 10 v. vanhempi ja luuli minua lastensa ikäiseksi.

Työkaveri polttaa, minä en polta.

Tupakoinnin jäljet näkyvät ihossa ja hampaissa, puhumattakaan nyt sitten keuhkoista ja sydämestä.

Vierailija

Ei siinä mitään järkeä olekaan, kaikki eivät sitä vain tajua. Ja ainahan täällä maailmassa on vastarannan kiiskiä, mutta se on heidän ongelmansa, ei sinun.

Vierailija

Ap, syötkö sokeria? Jos, niin mitä järkeä siinä on?

En viitsi luetella haittoja, olis niin pitkä lista.

Muuten, sokerista tuleva hyvä olo johtuu riippuvuudesta.

Vierailija

Olipa hieno aloitus, ihan niin kuin jokainen ei tajuaisi että tupakoinnissa ei ole järkeä. Ihanko nyt huomasit ajatella asiaa? Kaikki tupakoitsijathan tämän tietää, kukaan ei polta siksi koska pitäisi sitä järkevänä tekona.

Vierailija

..ja taas joku teini miettii siellä miksi häneltä ei kysytä ratkaisuja maailman ongelmiin..

joo tupkan poltoo on typerää typerää typerää..

toivon joka ikinen päivä etten olisi aloittanut 15 vuotta sitten!!Nyt en saa lopetettua..

koitan kun jaksan mustapippuriöljyn ja nikoretten yhdistelmää...

Vierailija

Mitä järkeä on pitää Caps lock päällä kirjoittaessa otsikkoa? Ei mitään. Sama pätee tupakointiin. Tupakoinnissa on tosin sellainen juttu, että se on aika mukavaa. Caps lock ei tuo samanlaista nautintoa. Polttaisin varmaan vieläkin, jos se ei olisi niin vaarallista. Mukava oli kesämökin kuistilla kessutella ja kuunnella linnunlaulua, mutta terveys painaa vaakakupissa enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat