Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä jos epäilee että joku terveydenhuollon puolella työskentelevä ei ole suorittanut tutkintoa?

Vierailija

Nyt tuntuu että kaikki ei selity p*askalla ammattitaidolla?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Opiskelijakin voi olla kyseessä? Julkiterhikissä tosiaan on kaikkien rekisteröityneiden syntymävuodet ja koulutukset. Jos epäilet vilppiä tai olet kohdannut epäasiallista kohtelua tms. kannattaa olla yhteydessä kyseisen työntekijän esimieheen.

Kiinnostaa, kuka kysyy? Omainen? Potilas? Sivusta seuraaja? Avaa vähän, mistä on kysymys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei terhikkiin ole pakko rekisteröityä!

Eikö? :D

Oma jo eläkkeellä oleva sairaanhoitaja äitinikin on siellä, eikä varmasti ole itse sinne rekisteröitynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saattaa hankaloittaa vakituisen työn vastaanottamista, mutta toki ei pakko.

Työnantajana tarkistan tietenkin tuonkin. On suorastaan velvollisuus vastuunkantajana. En edes sijaiseksi ota, paitsi opiskelijat, tietenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö? :D

Oma jo eläkkeellä oleva sairaanhoitaja äitinikin on siellä, eikä varmasti ole itse sinne rekisteröitynyt.

Ei ole rekisteröitymispakkoa. Tosin jos et ole rekisteröitynyt, niin et välttämättä saa töitä, riippuu töynantajasta.

Vierailija

Ei terhikkiin rekisteröidytä, se on sinällään rekisteri niistä henkilöistä, jotka ovat tutkinnon suorittaneet. Sen sijaan voi pyytää omien tietojensa poistamista rekisteristä, jos katsoo, etteivät ne ole tarpeen julkaista kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Miten se tehdään ja kuka on puolestani sen tehnyt, koska rekisterissä olen, vaikka en ole rekisteröitynyt ehkä koskaan hoitoalan  töitä tehnyt.

....

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Miten se tehdään ja kuka on puolestani sen tehnyt, koska rekisterissä olen, vaikka en ole rekisteröitynyt ehkä koskaan hoitoalan  töitä tehnyt.

Todennäköisesti koulu hoitanut samalla kun olet valmistunut, itse sain virallisen Valviran rekisteröinti lapun samalla kun sain todistuksen. Eikä ne sitä tiedä mitä töitä tekee kun se tulee tutkinnon mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat