Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olis joku ryhmäkanne Fairya vastaan? Siinä purkissa lukee, että kestää jopa 8viikkoa,

Vierailija

mutta minulla ainakin kesyi vain kuusi:( nyt meni koko loppuvuoden budjetti päin mäntyä kun joutui ostamaan uuden fairyn:(

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla on sama ongelma viinitonkan kanssa, siinä luvataan, että säilyy kuusikin viikkoa. Ei ole ikinä säilynyt. Viikon päästä viimeistään jo henkäilee tyhjyyttään.

Vierailija

Oon aina ihmetelly, et miten ne sen laskee? :D pesee kaiken käsin runsaalla fairylla, nii kestää varmaan viikon, mut jos taas pesee tipalla kaiken kerram viikossa, ni kestää monta vuotta

Vierailija

Meillä taas kestää kuukausitolkulla. Jos ne ovat laskeneet keskiarvon riittoisuudesta. 😊

Vaan ne Fairyn konetiskitabletit tuppaavat loppumaan nopeasti. Siis voitteko kuvitella, että yksi tabletti pesee vain yhden koneellisen astioita. Todella törkeää tuhlaamista. Pitäisihän sillä yhdellä tabulla nyt ainakin viikon tiskit saada pestyä jos kerran Fairya mainostetaan niin valtavan riittoisana pesuaineena.

Vierailija

Yksittäin tiskattavia astioita varten voi tehdä tiskivettä suihkupulloon, mistä suihkuttaa astioiden pinnalle, harjaa ja huuhtelee. Ei lopu aine heti. Ja lisäksi Fairy on oikeasti aika tehokasta, joten tiskiveteen riittää kohtuullinen määrä. En pese kahdella tipalla mutten myöskään lorottele tolkuttomasti. Ja lisään ainetta, jos näyttää huonolta. Kun aineen lisää heti alussa, valuva vesi vaahdottaa sen. Ei siis ruikita valmiiksi lasketun veden joukkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksittäin tiskattavia astioita varten voi tehdä tiskivettä suihkupulloon, mistä suihkuttaa astioiden pinnalle, harjaa ja huuhtelee. Ei lopu aine heti. Ja lisäksi Fairy on oikeasti aika tehokasta, joten tiskiveteen riittää kohtuullinen määrä. En pese kahdella tipalla mutten myöskään lorottele tolkuttomasti. Ja lisään ainetta, jos näyttää huonolta. Kun aineen lisää heti alussa, valuva vesi vaahdottaa sen. Ei siis ruikita valmiiksi lasketun veden joukkoon.

Ja kun vaihtaa pesuaineen pumppupulloon, niin jopa kestää ainakin kolme kertaa niin kauan, kun tulee otettua vai se pieni tippa, jos pesee yhtä astiaa. Myyntipakkauksesta kun kaataa, tulee aina isompi loraus pesuainetta. Sehän on valmistajan tarkoituskin, että ainetta kuluu paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä taas kestää kuukausitolkulla. Jos ne ovat laskeneet keskiarvon riittoisuudesta. 😊

Vaan ne Fairyn konetiskitabletit tuppaavat loppumaan nopeasti. Siis voitteko kuvitella, että yksi tabletti pesee vain yhden koneellisen astioita. Todella törkeää tuhlaamista. Pitäisihän sillä yhdellä tabulla nyt ainakin viikon tiskit saada pestyä jos kerran Fairya mainostetaan niin valtavan riittoisana pesuaineena.

Itse pesen eri merkkisillä konetiskitableteilla ja halkaisen sen puoliksi. Eikä mitään eroa pesutulokseen.

Vierailija

Mulla on vielä oikeusjuttu kesken. Päättymätön elokuva loppui ja siitä se haaste sitten lähti. Kyllä mä siitä lähden että miljoona korvaukset on vähin mihin voin suostua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No siksi siinä lukee JOPA
Et voi nostaa mitään kannetta tekemättä itsestäsi tyhmää

Ootko oikeasti noin typerä vai esitätkö vain?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat