Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono itseluottamus?

Vierailija

Moikka! Olen 17 vuotias tyttö ja minulla on tosi huono itseluottamus ja itsetunto. Olin vielä yläasteella aika rohkea ja itsetunto ja -luottamus oli tosi hyvät. Sit yläasteen jälkeen aloin tulla ujommaksi ja varautuneemmaksi, osa syy tähän oli varmasti se et kun mua yläasteella pari tyyppi kiusasi selän takana, nii rupesin miettii et onko mussa sitteki joku vikana. Sit rupesin aatteleen et ei nuo kaverit ees haluis olla mun kaa, eikä musta kukaa tykkää ku oon nii ruma ja tällanen sekopää. Sitku aloin vierastaan uusia ihmisiä niin sit se aiheutti sen et mua haistaa tosi paljon nykyään tutustua uusiin ihmisiin, ku tuntuu et ne pettyy muhun kuitenki jos mä nolaan itteni niien seurassa. Ja ärsyttää ku periaattees haluisin tutustuu ihmisiin, mut pelkään liikaa sitä et nolaan itteni tai niin. Ja sit musta tuntuu et oon ihan sairas, ku aattelen et muut aattelee et oon joku lesbo ku aina ku joku kaunis ja itsevarma tyttö tai nainen tulee jutteleen nii meen ihan paniikkiin, ku jotenki tulee sellanen et en mä vois olla ton kaveri ku tulee sellanen lytätty olo,ku ei ite oo kaunis ja itsevarma, vaik haluis olla edes itsevarma. Siis mä ihailen kaikkia kauniita naisia, ku tavallaan oon niille kateellinen, mut silti mä ihastun aina miehiin, eli oonko mä siis normaali, onko kellään samanlaisia kokemuksia? Ja ku oon niin nuori viel niin oon vähän hukassa itteni kaa et kuka mä oon ja miks oon tällanen. Miks en vaan voi jutella kauniille ihmiselle samalla tavalla ku ns. normi näköselle, vaan tulee sellanen et tuntuu et happi loppuu ja päässä vaan pyörii et oon ihan sairaan nolo... jos joku ymmärs tän tekstin idean tai sai tästä ylipäätänsä mitää selvää, nii ois kiva saada kommentteja aiheesta! (: saa kysyäkki jos on kysyttävää

Kommentit (2)

Vierailija

Olen löytänyt tyttöpuolisen minän, ollaan samiksii. Tosin täytyy kysyä, että mikä on itseluottamus?

Terveisin Naispelko22

huono itseluottamus?- kirjoittaja

Itseluottamus on sitä miten ihminen luottaa itseensä. Eli jos on huono itseluottamus niin ei luota itseensä tai omiin kykyihinsä. Kun on hyvä itseluottamus niin luottaa itseensä ja omiin kykyihinsä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat