Väsyneenä tunne että kaikki ovat vastaan :(

Vierailija

Minulla on elämää haittaava ongelma. Olen huomannut että varsinkin väsyneenä ja tiettyyn aikaan kuukaudesta olen jotenkin epäluuloinen itselleni tuhoisalla tavalla. Minusta tuntuu että "kaikki" ovat minua vastaan eivätkä pidä minusta. Tuntuu että ihmiset katsovat minua ja puhuvat minusta pahaa. Otan itseeni jos vaikka toinen ei tervehdi minua. Alan miettiä, mitä olen tehnyt... :(
Onko kenelläkään muulla vastaavaa? Tämä tuntuu ihan todella kuluttavalta ja syö voimia. Virkeänä en jaksa niin välittää ja elämä sujuu. Olo on itsevarmempi. Mutta hormonit ja väsymys saavat aikaan tämmöistä.
Miten eroon tästä elämää haittaavasta asiasta?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oot lievästi masentunut

En koe että olisin masentunut. Mutta voisiko kyse olla sitten siitäkin... 😳 Tämä tosiaan vain silloin kun olen väsynyt tai kuukautiset on alkamassa. Muulloin minua ei hetkauta tuollaiset.

Vierailija

Mulla on ihan sama. Korostuu juuri väsyneenä, kun on PMS ja jos on masennuskausi päällä. Tulen ihan elämää haittaavan vainoharhaiseksi, on inhottavaa liikkua ihmisten parissa ja jos kuvittelen että esim miesystävä vaikuttaa jotenkin oudolta minua kohtaan (kaukosäädin), niin hui.

Tunnen itseni ja käyttäytymismallini, joten analysoin käytökseni ja pidän mölyt mahassani. Se ei kuitenkaan helpota niitä rankkoja tuntemuksia.

Vierailija

Kiitos ihanat näistä kommenteista. Helpottavaa kuulla että teitä on muitakin. Kyllähän tämä elämää varjostaa kun elää tämmöisenä aina puolet kuusta. 😔

Vierailija

Univajeesta tulee nopeasti sellainen seuraus, että kaikki tuntuvat pahantahtoisilta, loukkaantuu herkästi ja ikään kuin aistii liian hyvin ympäristöä. Nukkuminen olisi tosi tärkeää saada kohdalleen.

Vierailija

Tuttua. Olen ollut keskivaikeasti masentunut ja nyt tuntuu, että masennus on saanut taas sijaa. Olen järkyttävän vainoharhainen tiettyjen ihmisten seurassa. Varsinkin jollain tavalla minua vahvempien tai paremmassa asemassa olevien ihmisten seurassa, esimerkiksi työpaikalla. Läppä kohdistuu minuun, minua vihataan siitä ja tuosta syystä, ei oteta vakavasti. Olen illalla itkuinen ja mietin, miksei minua pyydetty syömään, vaikka järjellä ajateltuna unohdus oli täysin inhimillinen. Hmm... raastavaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat