Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyneenä tunne että kaikki ovat vastaan :(

Vierailija
12.11.2015 |

Minulla on elämää haittaava ongelma. Olen huomannut että varsinkin väsyneenä ja tiettyyn aikaan kuukaudesta olen jotenkin epäluuloinen itselleni tuhoisalla tavalla. Minusta tuntuu että "kaikki" ovat minua vastaan eivätkä pidä minusta. Tuntuu että ihmiset katsovat minua ja puhuvat minusta pahaa. Otan itseeni jos vaikka toinen ei tervehdi minua. Alan miettiä, mitä olen tehnyt... :(
Onko kenelläkään muulla vastaavaa? Tämä tuntuu ihan todella kuluttavalta ja syö voimia. Virkeänä en jaksa niin välittää ja elämä sujuu. Olo on itsevarmempi. Mutta hormonit ja väsymys saavat aikaan tämmöistä.
Miten eroon tästä elämää haittaavasta asiasta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuten tosi vaihtelevat mielialat? Mulla on, ja just väsymys voi vaikuttaa todella voimakkaasti.

Vierailija
2/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla kans tosi voimakas PMS. Olen joskus ihan epätoivoinen ja ahdistunut ennen kuukautisia. Se on hirveää! 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on mielialat hyvin vaihtelevat. :( Tämä vain korostuu väsyneenä ja ennen kuukautisia. Ihan kamalaa.

-ap

Vierailija
4/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä kokemuksia tällaisesta?

Vierailija
5/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot lievästi masentunut

Vierailija
6/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot lievästi masentunut

En koe että olisin masentunut. Mutta voisiko kyse olla sitten siitäkin... 😳 Tämä tosiaan vain silloin kun olen väsynyt tai kuukautiset on alkamassa. Muulloin minua ei hetkauta tuollaiset.

Vierailija
7/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Korostuu juuri väsyneenä, kun on PMS ja jos on masennuskausi päällä. Tulen ihan elämää haittaavan vainoharhaiseksi, on inhottavaa liikkua ihmisten parissa ja jos kuvittelen että esim miesystävä vaikuttaa jotenkin oudolta minua kohtaan (kaukosäädin), niin hui.

Tunnen itseni ja käyttäytymismallini, joten analysoin käytökseni ja pidän mölyt mahassani. Se ei kuitenkaan helpota niitä rankkoja tuntemuksia.

Vierailija
8/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaukosuhde

Vierailija
9/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä diagnosoitu keskivaikea masennus, mutta en syö lääkkeitä. Terapiassa käyn. 2

Vierailija
10/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat näistä kommenteista. Helpottavaa kuulla että teitä on muitakin. Kyllähän tämä elämää varjostaa kun elää tämmöisenä aina puolet kuusta. 😔

Vierailija
11/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univajeesta tulee nopeasti sellainen seuraus, että kaikki tuntuvat pahantahtoisilta, loukkaantuu herkästi ja ikään kuin aistii liian hyvin ympäristöä. Nukkuminen olisi tosi tärkeää saada kohdalleen.

Vierailija
12/22 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuollaista :-( Olen tosi vainoharhainen ja epäilen kaikkien vihara an minua.

Vierailija
13/22 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ennen kuukautisia on pahin. Kaikki ovat vastaan ja mieli epäluuloinen ja ahdistunut. Mikähän auttaisi?

Vierailija
14/22 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Olen ollut keskivaikeasti masentunut ja nyt tuntuu, että masennus on saanut taas sijaa. Olen järkyttävän vainoharhainen tiettyjen ihmisten seurassa. Varsinkin jollain tavalla minua vahvempien tai paremmassa asemassa olevien ihmisten seurassa, esimerkiksi työpaikalla. Läppä kohdistuu minuun, minua vihataan siitä ja tuosta syystä, ei oteta vakavasti. Olen illalla itkuinen ja mietin, miksei minua pyydetty syömään, vaikka järjellä ajateltuna unohdus oli täysin inhimillinen. Hmm... raastavaa.

Vierailija
15/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tietoa aiheesta ja löytyi tämä ketju. On vaikeaa kun väsyneenä alkaa ajatukset kiertää.

Vierailija
16/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa?

Vierailija
17/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ketodieetillä kohta vuoden ja koko ajan on tuntunut siltä. Kohta ei ole enää ystäviä. Pelottaa milloin mies alkaa pakkaamaan tavaroitaan. Olen alkanut epäilemään, onko muutaman kilon painon pudotus tämän arvoista.

Vierailija
18/22 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa tutulta ja haittaa tosiaan elämää. 

Vierailija
19/22 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös minä. Väsyneenä tuttua ja varsinkin siinä merkityksessä väsyneenä, että kuormittuneena - ei niinkään univelassa.

Vierailija
20/22 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, myös minä. Väsyneenä tuttua ja varsinkin siinä merkityksessä väsyneenä, että kuormittuneena - ei niinkään univelassa.

Tämä totta.