Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Kannattaako 4D:hen mennä vielä viikolla 22?

10.02.2006 |

vai onko se liian aikaisin, jos haluaa nähdä vähän kasvonpiirteita ja tietysti sen sukupuolen? Varsinkin tuo kasvonpiirteiden näkeminen kiinnostaa, onko muita jotka olisi käyneet 4d:ssä viikolla 22? Kuinka selvästi olette saneet kasvonpiirteet näkyviin? Me ollaan menossa Tapio Kurjelle....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että viikoilla 20-28 olisi paras aika noille ultrille.

Soittelin sinne ja tiedustelin itse samaa ja edellä mainittua sanoivat. Minulle sitten varailtiin aikaa viikolle 22+5 (todennäköisesti on kuitenkin 23+4).

Vierailija
2/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itse käyneet Tapio Kurjella. Edellinen ultra oli viikolla 12. Silloinkin näkyi meidän mielestä ihmeen selvästi. Mutta kysyttiin sitten, että milloin sukupuoli on nähtävissä. Kurki sanoi, että seuraavassa ultrassa se pitäisi näkyä aika selvästi eli viikoilla 18-20. Tietenkin kasvonpiirteet näkyy varmasti aina vaan selvemmin, mitä pidemmällä raskaus on. Mun tuttu kävi siellä myös viikolla 25 ja näkyi kuulemma paksut huulet, nenän muotoa jne.. Eli sun viikoilla näkyy jo varmasti aika paljon. Mukavia näkymiä teille :)

Suntiina + Masukki 17+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytiin Femedassa viikko sitten ja rvt oli silloin 23+4 (no, Bruno laski uuden la joten viikkoja olisi ollut uuden lan mukaan 22+4) ja hyvin näkyi vauvaa. ihan kuin pieni vastasyntynyt mut pienempi. kasvot näkyi hyvin eikä ollu yhtään " sikiön" näköinen, vaan vauvan näköinen. sukupuolikin selvis ihan täysin. kai se suositus on rv 20-28. ja muutenkin suosittelen lämpimästi sitä 4d-ultraa, oli mahtava kokemus. =)

my_selene ja pieni neiti rv 24+4

Vierailija
4/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa selvittää sukupuolen, on paras mahdollinen aika tuolloin rv22-24, mutta parhaimmat kasvonpiirteet ja muut saa rv24-28... Olin itse ihan tyytyväinen näkymään, kun kävimme rv22 ultrassa, mutta sitten myöhemmin näin ystäväni 4d-ultradvd:n, joka oli otettu rv27 ja kyllä se oli paaaaaljon parempi... Vauvalla oli jo enempi lihaa luiden ympärillä ja oli erilaisia ilmeitä (tällöin olin jo nähnyt heidän vauvankin, joten oli kiva katsoa ultrakuvasta, että kyllä se " sama" vauva siellä masussa kölli... Niin paljon oli yhtäläisyyksiä jo tuolloin) ja lopulta itseä jäi harmittamaan, että kiirehdittiin sen ajan kanssa niin paljon... Noh, saatiin sukupuoli selville, mutta parempiakin kuvia olisi voinut olla!!

Mellu ja Nalle rv33+4

Vierailija
5/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rv 25-28 on parhaat.

me käytiin 26 viikolla ja sukupuoli saatiin selville ja oikeen upeat kasvonpiirteetkin ,ja kaikki dvd:lle...ihanaa.