mitä teen jos en saa terapiaa?

Vierailija

Jos en saa Kelan terapiatukea, mitä sitten?
Köyhdyn aivan totaalisesti jos joudun maksamaan itse terapian eli 70 euroa kerta.
Saako julkiselta oikeaa terapiaa?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet sitä jo tarvinnut? Millaisiin asioihin?

Olisin tarvinnut sitä jo aikoja sitten. Oon kokenut traumaattisia asioita.
Ne painaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat. Oletko käynyt jo mielenterveystoimistossa? Sieltä kirjoittavat sinulle suosituksen..

Pyysin lähetettä tk:sta psykiatrian polille ja asia on kesken ja tosi hidasta touhua.

Vierailija

Puhu sitten jollekin muulle ihmiselle joka osaa kuunnella.
Tutkistusti terapeutin koulutuksella ei ole yhtään mitään väliä. Olennaista on että voi puhua ja puhuessaan jäsentää omia ajatuksiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat. Oletko käynyt jo mielenterveystoimistossa? Sieltä kirjoittavat sinulle suosituksen..

Pyysin lähetettä tk:sta psykiatrian polille ja asia on kesken ja tosi hidasta touhua.

Näinhän se valitettavasti on. Itse olen myös tuon prosessin läpi käynyt joten tiedän tunteen. Mutta uskon, että lopussa kiitos seisoo. Itse käynyt tällä hetkellä psykoerapiassa, johon sain tuen kelalta. Psykoterapiasta on ollut minulle paljon apua. Taistele ja odottele - se kannattaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
virkamiehet näkevät asian siten, että sä oelt selvinnyt hyvin tähänkin asti, niin et sä mitään hoitoa tartte.

ja höpönlöpön. Minulle myönnettiin kuntoutustuki, vaikka olen aina ollut esimerkiksi työkykyinen ihminen. sinulla taisi olla vain tarve tulla latistamaan apta, koska oma elämäsi on niin paskaa. Suosittelen sinullekin terapiaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
virkamiehet näkevät asian siten, että sä oelt selvinnyt hyvin tähänkin asti, niin et sä mitään hoitoa tartte.

No enpä oo selvinny hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhu sitten jollekin muulle ihmiselle joka osaa kuunnella.
Tutkistusti terapeutin koulutuksella ei ole yhtään mitään väliä. Olennaista on että voi puhua ja puhuessaan jäsentää omia ajatuksiaan.

Kuule kun mä oon käyny vuosikaudet puhumassa tavallisessa "terapiassa".
Ei auta syviin traumoihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat