Tähän ketjuun kaikki joululahjavinkit -autetaan toisiamme siskot

Vierailija

Autetaan toisiamme siskot. Kun keksit itse hyvän joululahjan jollekulle tai idean joululahjasta jollekin, jaa se muillekin tässä ketjussa.

Vähemmän stressaantuneita äitejä -> iloisempia perheitä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Aloitan itse.

Kummityttö 12v

Stockalta Bel -merkkisiä vaatteita. Ostin velourhupparin ja siihen housut, t-paidan ja vielä neuleen.
Ap

Vierailija

Prisman lelujen poistopiste on hyvä paikka tsekkailla joululahjoja jos etsii jotain pientä kivaa esimerkiksi kummilapselle. Esimerkiksi Lundbyn nukkekodin kalusteita oli paikallisessa Prismassa nyt -50% ihan kohtuullinen erä. 

Mut meillä tehdään niin, että isovanhemmat ja me vanhemmat + muut jotka haluaa lapsia muistaa yhdistetään rahamme ja ostamme netistä lasten toivomat lelut. Usein ne löytyy sieltä ihan kohtuuhinnalla. Kenenkään ei tarvitse juosta ruuhkassa, lapset saa toivomansa lelut. 

Ja jos mitään ei keksi, tai yksinkertaisesti unohti ostaa koko lahjan, niin netistä löytyy aina hyviä lehtitarjouksia. Lehtitilauksesta voi antaa lahjakortin vaikka ei ois vielä tilannut koko lehteäkään, niin että lahjan saaja voi vielä vaihtaa sen johonkin toiseen lehteen jos haluaa. Ja lehtitilauksen voi maksaa näppärästi joulun jälkeen.

Vierailija

Unohtakaa sitten kaikenmaailman sälät, kun miehillenne lahjaa mietitte. Annatte pillua, se on miehelle kaikkein paras lahja. Kaikki muu on turhuutta ja hukkaan heitettyä rahaa.

Vierailija

Itse teen usein niin että ostan tietyn väristä sälää, esimerkiksi juuri nuoremmille sukulaisille tai äidille. Aivot pois päältä ja lähden vain kiertelemään alelaareja ym, ostan pesukintaita, suihkusaippuaa, pompuloita, kynttilöitä, kynsilakkaa kaikki jossain henkilön lempivärissä. Ei tarvi miettiä onko fiksu lahja kun lopputulos näyttää niin herkulliselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa sitten kaikenmaailman sälät, kun miehillenne lahjaa mietitte. Annatte pillua, se on miehelle kaikkein paras lahja. Kaikki muu on turhuutta ja hukkaan heitettyä rahaa.

Mikä lahja sellainen on jota tarjolla joka päivä?!

Vierailija

Teinitytöt tykkää vaatekauppojen lahjakorteista, eli näitä annan omille tytöille ja kummitytölle, saavat sitten itse valita mieluisan vaatteen tai asuteen.

Opiskelevalle kummitytölle ostan vaikkapa s-ketjun lahjakortin, sen voi sitten käyttää vaikka ruokakaupassa tai ravintolassa tms. oman harkinnan mukaan. Opiskelijalla on aina rahat kortilla, niin mielestäni on järkevä ja monipuolinen lahja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkein vaikeinta on ostaa miehille lahjat. Aina tulee se sama sukkapaketti tai saunapefletti. Mitä ostatte yleensä?

En tiedä keistä miehistä on nyt kyse? Itse lahjon seuraavat miehet tänä vuonna seuraavilla asioilla: 

Aviomies: suksienvoiteluteline, sopiva cd-levy, nahkahanskat,...

Omilleen muuttanut lapsi: sopiva kirja (jatkoa viime vuonna ilahduttaneelle lahjakirjalle), tuikkukippo ja tuikkuja (tyttöystävä on, mutta ei varmasti kynttilänjalkoja romanttisiin iltoihin :-)), elokuvalippuja, toiveiden mukaan astioita tms.   

Jokin aika sitten eronnut veli: omatekoinen keittokirja testatuista ja hyviksi havaituista taidoilleen sopivista ruokaohjeista ja leivonnaisista.

Isä: yhteinen lahja äidin kanssa, teatteriliput+illallinen ravintolassa. 

Siskon ulkomaalainen mies: sopiva suomalainen elokuva (missä varmasti engl.tekstit)

T. iloinen lahjojen antaja nro 10

Vierailija

Tämä on helppo, edullinen, osoittaa edes jonkinverran vaivannäköä ja sopii (ainakin melkein) kaikille: 

Ostetaan laatikoittain paperipäällysteisiä suklaita ja muita karamelleja sekä lahjapusseja tai pikkuisia lahjalaatikoita tai vaikka pieniä sellofaanitötteröitä. Tehdään jokaisella lahjansaajalle mieltymysten mukainen (mikäli tiedossa) sekoitus näistä karkeista kauniiseen pakettiin.

Voittaa sen hätäpäissään viime hetkellä huoltikselta haetun juhlakonvehtirasian 6-0.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo, edullinen, osoittaa edes jonkinverran vaivannäköä ja sopii (ainakin melkein) kaikille: 

Ostetaan laatikoittain paperipäällysteisiä suklaita ja muita karamelleja sekä lahjapusseja tai pikkuisia lahjalaatikoita tai vaikka pieniä sellofaanitötteröitä. Tehdään jokaisella lahjansaajalle mieltymysten mukainen (mikäli tiedossa) sekoitus näistä karkeista kauniiseen pakettiin.

Voittaa sen hätäpäissään viime hetkellä huoltikselta haetun juhlakonvehtirasian 6-0.

Tämänkin vinkin antoi nro 10, jolle joululahjojen antaminen on paljon suurempi ilo kuin saaminen (ainakin niiden väkisinhankittujen lahjojen saaminen...). Olenkin sanonut kaikille, että jos lahjojen hankkiminen minulle ei ole pakollista, jos se aiheuttaa suurta tuskaa, kärsimystä ja stressiä. En tarvitse mitään, mutta saan itse suunnattoman paljon iloa kun onnistun antamaan toisille sopivia lahjoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat