Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäläiset naiset, mitä ihmettä

Vierailija

Luulin että vaimojen ostaminen jäi viime vuosisadalle mutta edelleenkin on paljon sivuja joista voit ostaa venakkohutsun sipsuttelemaan. Käytetäänköhän noita kauan ja paljonko maksaa?

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku erityinen syy puhua venäläisistä naisista noin halveksuvasti?
Mikään ei vituta av-mammaa niin paljon kuin nuori ja kaunis nainen, ei edes mies. Ei kai siinä muuta ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei vituta av-mammaa niin paljon kuin nuori ja kaunis nainen, ei edes mies. Ei kai siinä muuta ole.

No ei mua vituta nuori ja kaunis nainen, eikä minkänälainen muukaan nainen, ellei semmoinen käyttäydy mua kohtaan ikävästi. Siksipä kysyinkin, mikä syy ap:lla on puhua venäläisestä naisesta hutsuna ja esineenä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei mua vituta nuori ja kaunis nainen, eikä minkänälainen muukaan nainen, ellei semmoinen käyttäydy mua kohtaan ikävästi. Siksipä kysyinkin, mikä syy ap:lla on puhua venäläisestä naisesta hutsuna ja esineenä.

#1[/quote]Kykysi ymmärtää lukemaasi on aika heikoilla kantimilla. En puhunut sinusta vaan vastasin kysymykseesi.

Vierailija

Katsoin näistä kertovan dokkarin, joillakin naisista kamalat kohtalot kun menivät Jenkkeihin ja miehet alkoivat omistuksenhaluisiksi ja mustasukkaisiksi, pitivät naisia kodinkoneina ja vankeina taloissaan, naiset eivät edes voineet pitää yhteyttä perheisiinsä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

#1[/quote]Kykysi ymmärtää lukemaasi on aika heikoilla kantimilla. En puhunut sinusta vaan vastasin kysymykseesi.

Ei ole, koska minä kuulun joukkoon nimeltä AV-mammat. Ennemmin on kyse siitä, että sinä et oikein ymmärrä, mistä puhut.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Kamalat kohtalot on myös monesti miehillä. Näin dokumentin missä ihan OK ei-naistenmies tutustui netin kautta venäläiseen naiseen ja tämä muutti Yhdysvaltoihin miehen luokse. Mies oli laupea kuin koirapentu ja nainen alkoi heti pomottamaan miestä mutta minkäänlaista hellyyttä ei osoittanut tätä miestä kohtaan.

-Mies 29v + 1v-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat