Haistaako koira raskauden?

Vierailija

Ollaan miehen kanssa tässä jonkin aikaa oltu ilman ehkäisyä; ei siis olla yrittämällä yritetty vaan annetaan tapahtua jos on tapahtuakseen :) Kierto on nyt viime aikoina ollut vähän sekaisin joten en ole asiaa tosiaan sen suuremmin ajatellut; nytkin olevinaan alkoi menkat vaikka ne on juuri mulla vähän yli pari viikkoa sitten ollut. Paitsi että nää menkat ei yhtään tunnu menkoilta; tulee tosi vähän vuotoa jossa paljon hyytymiä ja on lähes rusehtavaa. Mulla on yleensä tosi runsas ja kirkas vuoto joten vähän kummastelin tätä -- mitään menkkakipujakaan ei ole.
Raskauden mahdollisuutta rupesin epäilemään kun meidän koira rupesi käyttäytymään kummallisesti vuodon alettua (3 päivää sitten)! Vahtaa tosi tarkasti tekemisiä kotona, varsinkin miehen. Ei haluaisi yhtään päästää sitä mun viereen sohvalla vaan pakko yrittää ängetä väliin. Lisäksi hirveästi (varsinkin iltaisin) nuuskuttaa mun mahaa ja kaulaa eikä ole tosiaan ennen tuollaista tehnyt. Käyttäytyy myös tosi rauhallisesti mun kanssa lenkeillä vaikka on yleensä sellainen päätön kana.
Onko mulla siis elävä raskaustesti tässä ja voiko tää vuoto olla jotain kiinnittymisvuotoa vai onko tosi kaukaa haettu? Pitäiskö lähteä ostamaan testiä vai näkyykö siinä edes vielä mitään kun menkkojenkaan ei pitäisi oikeasti vielä alkaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Rfsu:n testipaketti maksaa oliko nyt 3€, hae ja testaa niin ei tarvitse jahkailla. Löytyy meiltäpäin pienestä K-kaupasta ja Prismoissa on.

Vierailija

Varmasti koira haistaa tuollaisen hormonaalisen muutoksen, mutta se, tajuaako se siinä mitään erityistä ja vaikuttaako se koiran käyttäytymiseen onkin sitten eri juttu.

Vierailija

kyllä haistaa. Odottaessani esikoista koira oli aina sohvalla istuessani haistelemassa vatsaani ihan raskauden alusta saakka. Ikinä ennen ei samalla tavalla ollut käyttäytynyt.

Vierailija

Meillä oli kyyhkynen, joka muni aina munan, kun synnytin vauvan. Mä lepertelin vaaville ja kyyhky kurlutti munalleen. Eihän niistä munista mitään tullut, kyyhky itse nokki ne rikki 2viikon hautomis/kurlutus session jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat